Lingenau

Reviews over Lingenau

Een aangenaam gebied.

Janny en albert
    10-9-2014

Als de omgeving tot 35 km meegeteld kan worden dan dient de waardering zeker hoger te zijn. Er is heel wat te zien en te beleven. Mogelijk is de onbekendheid met de omgeving nog een reden voor de voorzichtige waardering. Je kunt er in ieder geval goed wandelen en dat is voor ons een must.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bregenzwerwald is a great place to be

JWG
    25-7-2013

Lingenau is a small old cultured typical Austrian famer village, as you see them much in Bregenzerwald. No shops, enough hotels and zimmer frei occasions. And a beautiful nature with walking opportunities.

Gereisd Met partner in Thu Jul 11 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Rust en ontspanning totaal

Jeroen
    18-8-2012

Lingenau is een klein bergdorpje met een traditionele sfeer en veel rust. Je komt er om te ontspannen, te wandelen en te genieten van de natuur.

Wie graag wat meer actie wil kan er terecht om te paragliden, raften, Bungeejumpen (vanaf een bruf met 106 m hoogte) en diverse andere activiteiten. Vooral mountainbikers en motorrijders komen er helemaal op hun kosten. Verder is de vriendelijke lokale bevolking altijd bereid voor een gezellig praatje.

Gereisd Alleenreizend in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een klein rustig dorpje met sfeer

M. Claessens
    7-6-2012

Lingenau is een rustig sfeervol dorpje met een super mooie omgeving! Men moet alleen de snelheid van 50 naar 30 km verlagen. Tevens zijn er een aantal panden die gerenoveerd moeten worden. Dat maakt het dorpje zeker sfeervoller en geeft het meer uitstraling (vergelijking met Oberstaufen D)

Gereisd Met vrienden in juni 2012

Mooie natuurrijke omgeving

Erwin
    8-5-2012

Lingenau is een rustig dorpje dat ligt in een mooi natuurrijke omgeving. In de omgeving zijn prachtige (berg)wandelingen en leuke dagtrips naar o.a. de bodensee, historische stadjes en bergliften mogelijk.

Gereisd Met partner in mei 2012
Lingenau scoort een 7,2 uit 10, op basis van 36 reviews