Hirschegg

Reviews over Hirschegg

Heerlijk familiehotel

PetraSA,
    7-1-2019

Super mooi hotel met uitstekende service. Het hotel is echt gericht op kinderen. Ze hebben 2 zwembaden, een binnen-speelhal plus opvang, kinderbuffet, maar ook kleine dingen, zoals overal kinderstoelen, (indien nodig) slabbetjes , sleeën, badjassen, etc.

De hotelkamers waren ruim en comfortabel. Het eten in het restaurant was goed en met Oud & Nieuw hadden ze er echt een feest van gemaakt met een heerlijk 6-gangen diner.

Voor ons had deze reis 1 nadeel; de kinderen van ons en vrienden ging naar Skischool Hirschegg. Deze school ligt ook (zoals beschreven) 300 meter van het hotel. Alleen de speelweide voor de jonge kinderen niet. Ze moesten een kwartier met de bus naar een andere dorp. Via de pistes konden wij dit niet bereiken en moesten 1 tot 2 bussen (afhankelijk van opstap) nemen om even te gaan kijken. Dit kon tot 45 minuten enkele reis kosten (wel gratis met skipas).

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Gewoon goed

Peter,
    16-2-2018

We komen hier al acht jaar op rij. Het appartement is iedere keer weer superschoon en goed onderhouden. De auto kun je bij het huis parkeren. De ligging is ideaal: skibus voor de deur én je kunt gemakkelijk naar de Heuberg-skilift skiën achter het huis langs. Broodjes-service (niet op zondag).

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Prima hotel

Arij de Meulmeester,
    12-8-2017

Prima service, zeer vriendelijk personeel, uitstekend eten

Gereisd met partner in augustus 2017

Fijne vakantie, echte aanrader!

Richard, Rosalie, Carlijn en Lieke,
    29-7-2017

Erg vriendelijk personeel, mooie schone kamers. Zeer goed ingespeeld op kinderen. Eten was lekker met keuze uit meerdere menu's. Wij hadden een kamer op de oostzijde (Sollerkopf) met een meer dan prachtig uitzicht op de bergen. De hele vakantie de auto niet gebruikt omdat je met de gratis buskaart overal heen kan. Ook zijn alle bergliften gratis met deze kaart. De vele wandelingen komen uit in het dal bij of vlakbij een van de bushaltes. Daarmee kan je weer naar je hotel. Daarnaast organiseert het hotel nog vele uitstapjes (tegen betaling) zoals raften, bergwandelingen, naar rodelbanen etc. Voor ouders met kleine kinderen is er ook gratis opvang geregeld. Hier hebben wij geen gebruik van gemaakt omdat onze dochters al 9 en 12 jaar oud zijn. Wij waren wel de enige Nederlanders. Veel Duitsers en Zwitsers. Geen punt van kritiek kunnen bedenken. Top tijd gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldig hotel

M. de Jong,
    10-3-2017

Fijne vakantie met kinderen en kleinkinderen gehad in dit hotel. Super vriendelijk en attend personeel. Ontbijt en avondmaaltijden van goede kwaliteit. Alles ziet er zeer verzorgd en schoon uit. Ik kan geen min puntje verzinnen.

In de omgeving kan fijn gewandeld worden.

Gereisd met vrienden in februari 2017
Hirschegg scoort een 8,1 uit 10, op basis van 17 reviews