Gargellen im Montafon

We hebben een aantal aanbieders voor Gargellen im Montafon voor je op een rij gezet:

vakanties Gargellen im Montafon

Reviews over Gargellen im Montafon

Isolde is erg gastvrij en altijd beschikbaar.

Mascha Klinkert,
    30-1-2019

Prima, basis appartementencomplex op 10 min lopen van de piste!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

het is ons 2e "thuis"

Miranda,
    22-1-2019

Alpenhaus is een prima huis met mooie en zeer schone appartementen. De beheerders zijn super vriendelijke mensen. De ligging is ook ideaal, 10 minuutjes lopen naar de lift maar terug ski je tot onderaan het appartement.

Gereisd met partner in januari 2019

Geweldige tijd gehad

Bo van marle,
    22-1-2019

Dat het een super plek is, alleen het skigebied is al geweldig. Ik kom hier al 8 jaar, wisselende accommodatie’s maar wel het zelfde ski gebied. Voor iedereen wat wils, je hebt super makkelijke pistes maar ook moeilijke dus je kan zelf kiesen. Je kan ook kiezen tussen 2 bergen als je de ene dag daar heen wilt en de andere dag naar de andere berg kan dat gemakkelijk!

Gereisd met vrienden in februari 2018

Geweldig!

Diana Vanmulken,
    21-1-2019

Klein en gezellig dorp. Super mooie ligging van het hotel. Op loopafstand van kidsvalley. Hier kunnen de kinderen skieles krijgen. Naar lift is stukje verder lopen. Maar prima te doen! Vanuit de lift kun je terug skiën naar het hotel. Schone en nette kamers. Wij hebben een top week gehad samen met onze kinderen en onze familie en vrienden. Aardige mensen en goede service. Echt een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Alie,
    16-1-2019

Zeer vriendelijk eigenaar en het appartement heel netjes In een zuiver omgeving om mooie wandelingen te maken. .zowel in de zomer of winter dubbel genieten 😀

Gereisd met partner in juli 2018
Gargellen im Montafon scoort een 8,5 uit 10, op basis van 109 reviews