Sorteren

Reviews over Brand/Bürserberg

Altijd weer

Matthias
    4-11-2018

Het Chalet Matin ligt in de oude dorpskern van Bürserberg in de directe omgeving van de kerk uit de 18de eeuw en de kleuterschool. Veel huizen in Bürserberg zijn in de traditionele bouwstijl van deze streek gebouwd. Het Chalet Matin is een kleinschalig complex uit 28 appartementen (4- en 6-persoonsappartementen). Je hebt vanuit de meeste appartementen een prachtige en schitterende uitzicht op de omliggende bergen en het dal. Bürserberg is bovendien uitgangspunt van talrijke wandelpaden. Voor iedereen is er iets erbij: Gemakkelijke wandelwegen, smalle wandelpaden hoog in de bergen en klimtoeren in de directe omgeving. Als je zelf niet wilt koken, ligt tegenover het restaurant Schäfle en in loopafstand het hotel-restaurant Taleu. Ongeveer 4 km van Chalet Matin bevind zich Landal Brandnertal. Gasten van Chalet Matin mogen daar alle faciliteiten (b.v. zwembad en sauna) meegebruiken. Landal Brandnertal heeft volgens mij in vergelijking met Chalet Matin het nadeel, dat het ’s winters in het skigebied en ’s zomers naast het Bikepark ligt, zodat het daar vaak lawaaierig is. Chalet Matin is ertegenover veel rustiger en heeft een gemoedelijke en dorpse sfeer. Als je toch wilt skiën, kun je in het winter gebruik maken van een stoeltjeslift op 500 m afstand van Chalet Matin, die je naar het skigebied van Landal Brandnertal brengt. De appartementen in Chalet Matin zijn heel schoon, netjes, modern en goed ingericht. Het personeel aan de receptie is ook heel erg vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader!

Lage mit Abstrichen

Anja
    26-9-2018

Extra gebuchte Zimmer mit schöner Aussicht war das schlechteste was man in den Bergen erwartet. Blick auf grüne Wiese mit Liften. Andere Seite grauer Parkplatz.

fantastisch

Fam de Veer
    4-9-2018

We komen hier al twintig jaar en altijd vriendelijk en behulpzaam. Alles wordt uitstekend onderhouden en tijdig vernieuwt en up to date gehouden. Je kunt alles vragen en je wordt geholpen. Goede appartementen en direct naast de lift.

sehr gemütlich und komfortabel. angenehme Umgebung

Erik, Nicole, Alexander, ...
    19-8-2018

Hotel Burtschahof ist sehr gut gelegen und gibt viel conform und ruhe. Es gibt viele möglichkeiten zur unterhaltung. Z.B. sauna, steam bath, schwimmbad. In die omgebung sind viele wanderungen - licht und schwer - möglich, ohne der auto zu gebrauchen. Die bedienung ist sehr freundlich und höhe Qualität. Das Hotel ist sehr zu empfehlen. Wir komen sicher wieder.

Wij komen hier al 20 jaar!! Kort samengevat: SUPER

Ed Roggeveen
    15-8-2018

Het hotel voldoet volledig aan onze wensen. Sinds en jaar uitgebreid met een prachtige sauna en een gym met geweldig uitzicht over de bergen. De Oostenrijkse keuken is zeer goed ! Verwacht in de plaats geen grootse Apres-Ski want die is er niet.

Brand/Bürserberg scoort een 8,3 uit 10, op basis van 153 reviews