Sorteren

Reviews over Brand/Bürserberg

Geweldig!

Sandra
    6-1-2018

Brand heeft veel mooie natuur en goede restaurants en leuke berghutten. Erg leuk in zowel zomer als winter. Pistes ook voor ieder wat wils! Als je de nodige boodschappen gehaald hebt, kun je de auto laten staan de rest van de week. Kom er al jaren met veel plezier!

Leuke plaats met veel wandelmogelijkheden

Bernadette en john sanders
    22-10-2017

Prachtige wandelmogelijkheden! De bahn naar boven, naar de panorama view is een must. Wat kan je er prachtig wandelen, mooie natuur, goede bewijzering.

Steeds wer

Gastvrijheid
    9-9-2017

Heerlijke omgeving, vriendelijke mensen.

Che K wel ff de openingstijden van de diverse liften

Heerlijk in de laatste week van het seizoen!!

Merel Meijer
    29-3-2017

Van 25 maart t/m 1 april verbleven in Brand. Een goed gebied voor de beginnende skiër/snowboarder. Veel afwisseling in rode en blauwe afdalingen. Wij waren helemaal in de laatste week van het seizoen dus de dalafdalingen waren dicht of al aardig bruin en al als dicht te beschouwen. Ondanks het warme weer ( 14 t/m 18 gr) werden de pistes met de uiterste zorg geprepareerd. Weinig sleepliften veel stoeltjesliften. Leuk dat Brand en Bürserberg met elkaar verbonden zijn door een grote gondel waardoor je veel afwisseling hebt. Voor de après ski hoef je niet naar Brand. Wel genoeg restaurantjes om wat te eten of eten af te halen. Gezellige en mooi grote berghutten op de pistes. Het is een echt familie gebied, veel speeltuinen voor de kinderen (zelfs op de pistes) en in het dorp een wandelroute voor kinderen langs verschillende boerderij dieren en een heel klimbos.

prachtig

Marja
    20-2-2017

schitterende omgeving, Bürserberg is een heel rustig dorp met prachtige vergezichten. Voor het 2e jaar in dezelfde periode hier geweest. Prima weer gehad, voor deze tijd. Brand/Bürserberg heeft een gunstige ligging qua weer, volgens bewoners.

Brand/Bürserberg scoort een 8,2 uit 10, op basis van 153 reviews