vakanties Bezau / Bizau

Reviews over Bezau / Bizau

Een mooie locatie met een hartelijke eigenaresse.

J.H. Engberts,
    27-1-2018

Een prachtige natuur met gratis zwembad, bus en bergbanen.

geweldig

Nel Kroone,
    7-5-2017

Zeer vriendelijke mensen behulpzaam accommodatie erg neetjes en verzorgd

Prima

Andries,
    18-5-2016

De camping is gelegen aan het riviertje aan de rand van het dorp.

De voorzieningen zijn prima. Goede en schone toilet en was gelegenheid.

Keuze uit plaatsen met en zonder schaduw.

Restaurants en winkels in het dorp zijn op loop afstand.

Het uitzicht rondom is prachtig.

Een nadeel is het verkeer over de provinciale weg aan de andere kant van de rivier, overdag is het duidelijk hoorbaar.

Uitstekende accomodatie

bergwd,
    4-3-2014

Voor onze wintersportvakantie hebben wij geboekt bij Appartement Christine in Bezau. Wij werden ondergebracht in een nagelnieuw appartement, met een grote eetkeuken, een ruime woonkamer, 2 slaapkamers voor totaal 4 personen, en een mooie badkamer. Het is allemaal nog zo nieuw, dat een paar kleine dingetjes nog ontbraken zoals pollepels. Ook de eettafel is zo mooi, dat je er bijna niet aan durft te eten omdat je bang bent sporen na te laten. Wij hebben dit ondervangen door een paar papieren tafellakens te kopen. Het aanwezige terras ligt op het oosten, dus voor de winterzon niet echt fijn. De omgeving is erg rustig; het app ligt aan een doodlopend straatje. Een ondergrondse garage is aanwezig. De eigenaresse is heel vriendelijk en behulpzaam, maar dringt zich absoluut niet op. In het dorp zijn 2 supermarkten die, itt vele andere plaatsen in Oostenrijk, niet op zondag open zijn. Restaurants zijn er weinig. Skibus naar Mellau gaat elk uur; halte op ca 300 meter. Kortom: prima appartement!

prima appartementen.

h_weijdema,
    23-2-2014

Gezellige appartementen, leuk ingericht, alles aanwezig ,met een prachtig uitzicht vanuit elk appartement. Vriendelijke verhuurder. Vooral de gemeenschaps ruimte met de mogelijkheid om met een groot gezelschap te eten en de wellnes met een heerlijke relax ruimte zijn absoluut de moeite waard.

Bezau / Bizau scoort een 8,2 uit 10, op basis van 12 reviews