Sorteren

Reviews over Zell am Ziller

We komen zeker terug!

Monique van Balveren
    10-10-2018

Een super verblijf gehad met een gezellige Belgische gastheer. Personeel was heel vriendelijk en het was ECHT schoon.

Eten was ook lekker. We komen zeker terug! Dank voor alles.

Geweldig verblijf in zelf am ziller

Dennis
    9-10-2018

Apartementen Sonnenau in Zell am

Ziller is een fantastisch verblijf. Mooie grote slaapkamers , met een grote woonkamer en volledig ingerichte keuken. Het is ruim, schoon en prijs kwaliteits verhouding is top.

De eigenaar is vriendelijk en behulpzaam.

Centraal gelegen in het zillertal.

De kwaliteit en prijsverhouding is zeer goed.

Van den Berg
    2-10-2018

Het is een accomodatie die simpel maar meer dan voldoende is. Het personeel is zeer vriendelijk. Het eten was eenvoudig, afwisselend maar goed en meer dan voldoende.

Wij hebben echt genoten!

Reinier
    1-10-2018

Eten en drinken waren prima, zowel het ontbijt, lunch (als je er gebruik van wilde maken) en het avondeten was goed en smaakvol verzorgd.

Geen lift. De badkamer was krap, moest zijwaarts douch instappen en bij verblijf beneden hoor je het douch en wcafvoer voorbij klateren.

Zeker een aanrader!

Diana
    31-8-2018

Prachtig sanitair, goed schoon.

Sanitair in goede verhouding tot het aantal gasten, geen wachttijd.

Plaatsen van wisselende grote, links en rechts wat begroeiing, dus er is voor iedere voorkeur wel een plekje.

Vlak onder het gras begint al het grint, dus tent eigenaren moeten goed kijken.

Zell am Ziller scoort een 8,2 uit 10, op basis van 221 reviews