Sorteren

vakanties Zell am Ziller

Reviews over Zell am Ziller

Fantastisch gebied met volop variatie!

Jetske Vermeulen
    16-12-2017
    Het zillertal is een fantastisch gebied om naartoe te gaan. Zell am Ziller is een rustig en vriendelijk dorpje. Het voordeel is dat je gemakkelijk naar de andere dorpen zoals Kaltenbach en Mayrhofen rijd om wat meer variatie te hebben. Vanaf Zell kun je helemaal door skiën tot Krimml wat zeker de moeite waard is. Voor de doorgewinterde après skiër kun je beter naar Gerlos of Mayrhofen gaan daar is meer beleving.

Heerlijk

Rinie isselman
    15-12-2017
    Dat zelfs niet skieers zich heerlijk kunnen vermaken. Veel pistes komen allemaal samen op een gezellig punt bereikbaar met de lift

leuk dorp, centraal gelegen

Jeroen
    19-11-2017
    Mooi dorp met veel faciliteiten, zoals supermarkten (spar, aldi, billa) en restaurants. Treinstation aanwezig. Skiliften zijn te voet te ver weg, bovenaan de berg prachtig 'fichtenschloss' waar de kinderen de hele dag veilig kunnen spelen. Liften en zomer rodelbaan zijn erg aan de prijs, zelfs voor Oostenrijkse begrippen.

steeds een warm welkom en uitstekende zorg voor ga

mr. H.G.C.Schattenberg
    3-10-2017
    goed eten en vrij drinken. prachtige natuur. Goede wandelschoenen mee nemen

Centrale ligging in schitterend dal

Marieke
    2-10-2017
    Erg goed bereikbaar dorp, ligt vlak aan de doorgaande weg. Centrale ligging tov andere dorpen in de buurt. Kleine dorpskern met niet heel veel winkels, daardoor is veel op loopafstand. Er is ook een treinstation in het dorp. Het dorp ligt tussen de vele bergen, daardoor is het voornamelijk vlak. Fietsen met een citybike is een goede optie voor mensen die liever niet wandelen of mountainbiken. Op zaterdagavond heb ik nog een rondje gewandeld, daarbij kwam ik slechts 1 hotel/restaurant tegen waar flink wat muziek vandaan kwam....
Zell am Ziller scoort een 8,2 uit 10, op basis van 221 reviews