vakanties Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten

Reviews over Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten

fantastisch die westendorfers vooral hirzinger

ad thijssen, 16-4-2018
    westendorf is gewoon zeer goed onze 2e heimmath

Geweldig!!

De witte, 28-3-2018
    We zijn in maart geweest. Lang nog meer dan genoeg sneeuw. Het is een super mooi en groot skigebied. Alleen voor beginnende skieer vond ik t iets minder. Wel veel blauw, maar vond de meeste toch wel tegen rood aan zitten. Waardoor het toch iets lastiger was, zeker met grote hopen sneew.

Leo Meijvogel, 22-3-2018
    Leuke, gezellige plaats met veel eet- en koffie gelegenheden. Vriendelijke mensen. In de zomer optredens van de plaatselijke harmonie.

Fantastisch ❤

Carola Gerritsen, 11-3-2018

Ik kom al een paar jaar in Westendorf. Vaak in maart, met de feestweek Brixental, 1x in december en nu afgelopen september. Al die keren was het fantastisch. Westendorf is een gemoedelijk dorp omfingd door te leuke plaatsen met mooie bezienswaardigheden....Kitzbuhel, Kitzburg, Brixen etc. Zo mooi ❤

Ik zeg.....probeer het een keer....ik weet zeker dat je, net als ik, verslaafd raakt aan de bergen, de mense, de bezienswaardigheden, de dorpen en steden en uiteraard de gondelbahnen.

Idylisch dorp met in een mooie omgeving

Stefan, 25-2-2018
    Heel mooi dorp, rustig gelegen op een hoogplateau, in een mooie idyllische omgeving. Voor wintersport perfect gelegen aan de rand van Skiwelt skigebied, bij een All-star skipas, kan je makkelijk via de Ki-West afdaling, in het skigebied van Kirchberg-Kitzbühel ook skiën. Voor langlaufers en wandelaars, is zijn er ook heel veel mogelijkheden.
Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten scoort een 8,6 uit 10, op basis van 471 reviews