vakanties Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten

Reviews over Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten

Prima

Wilco,
    11-1-2019

Ski's locaal bij lift gehuurd inclusief opslag voor de nacht. Auto geparkeerd op groot nabij gratis parkeerplek. Supermarkt nabij. Eten en drinken plus service in hotel top! Wegen worden goed schoon gehouden.

Goed hotel.

ATR,
    11-1-2019

Goed hotel met een relaxte ambiance en vriendelijk personeel met een goes gevoel voor humor.

Vriendelijk en gastvrij.

Eef,
    11-1-2019

Prettig verblijf, vlakbij alle nodige voorzieningen en gezelligheid.

Gastvrij en goed eten

Mark,
    11-1-2019

Een echte aanrader. Goed verblijf met een uitstekende service. Kamers worden goed schoongemaakt en het eten is voortreffelijk. De eigenaar is altijd aanwezig en heeft een goed gevoel voor humor. Kortom alles wat een verblijf zeer aangenaam maakt.

Gerard van der Schaar,
    11-1-2019

Perfect hotel met een zeer aardige eigenaar.

Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten scoort een 8,8 uit 10, op basis van 476 reviews