Sorteren

Reviews over Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten

Geweldig!!

Paulus/Pronk
    12-11-2018

Onderweg naar Windau Lodge werden wij al per whats app bericht ingelicht door Harold & Miranda, dat de kamer klaar was en hoe lang het nog zou duren eer wij aankwamen. We waren er nog niet en toch gaf ons dit al een fijn gevoel. Het was een ware belevenis om hier te mogen verblijven. Aan alles wordt gedacht om de gasten het zo veel mogelijk naar hun zin te maken. Het complex zelf was erg mooi en prachtig en tot in detail ingericht, waardoor het een en al warmte uitstraalde. Het app. zelf was van alle gemakken voorzien en prachtig ingericht. Een prachtige badkamer, een gezellige woonkamer en prachtig balkon met fenomenaal uitzicht over de green. Een heerlijk en comfortabel bed. Het uitgebreide ontbijt bezorgd in de kamer is ook een aanrader wat een luxe! Bedankt Harold & Miranda voor de geweldige tijd. Wat een buitengewone geweldige ervaring is dit geweest, mede dankzij jullie. Wij komen zeker nog een keer terug.

Hier passt alles - tolles Apart Hotel

Melanie
    9-11-2018

Wir waren bereits zum 2. Mal hier, diesmal als Paar mit Kleinkind. Sehr nette Gastgeber, tolles Wander und Mountainbike Gebiet. Super ausgestattetes Apartmenthotel mit einem kleineren aber sehr feinen uns sauberem Wellnessbereich. Wir kommen sicher wieder.

Top huis in leuk skigebied.

Familie de Kloet
    7-11-2018

Wij komen al jaren in resort Brixen in de skivakantie. De huisjes zijn erg prettig, ruim en schoon. Alles is aanwezig, tot skiwarmers toe. De begaande grond heeft een berging, woonkamer en keuken. Op de benedenverdieping zijn twee slaapkamers en een ruime badkamer. Groot voordeel is de sleeplift met skipiste naast de huisjes. Tot zeven uur ‘s avonds verlicht, kunnen kinderen zich daar volop vermaken.

Naar de skilift kun je met de bus of eigen auto. In 10 minuten loop je van de huisjes naar het dorp. Kortom: een aanrader.

Ankommen, auspacken, zuhause fühlen!

Gisela
    30-10-2018

Wir waren schon mehrmals und zu verschiedenen Jahreszeiten in der Windau Lodge. Ob zum Skifahren oder zum Wandern und Golfen - es ist einfach perfekt hier! Mitten auf dem Golfplatz und nahe an den Pisten findet man hier absolute Ruhe und ein modern gemütliches und wunderschönes Ambiente. Die Wohnungen und der Wellnessbereich sind immer top sauber und Miranda und Harold sind wunderbare Gastgeber und halten alles perfekt in Schuss. Morgens die Wohnungstür auf und den üppigen Frühstückskorb hereingeholt, kann der der Tag beginnen und in der Sauna und im kleinen Außenpool entspannt enden. Die Betten sind sehr bequem und bei der Anreise erwartet einen sogar ein kleines Betthupferl auf dem Kopfkissen. Alles in Allem: Ankommen, auspacken, wohlfühlen! .....und immer wieder kommen!

Bedankt voor de gastvrijheid.

Marie-Louise.
    15-10-2018

Niet gepland, maar door onvoorziene omstandigheden de gastvrijheid van het hele gezin mogen ontvangen. Dit had er mede mee te maken dat tijdens de vakantie van mijn ouders door ziekte mijn moeder is opgenomen geweest in het ziekenhuis (St. Johann in Tirol) aldaar. Heel fijn dat wij door hun in die periode zijn bijgestaan met o.a. raad en daad. Hierdoor zijn de dagen, ondanks de ziekenhuisbezoeken, ook draaglijk geweest zoals bij terugkomst er geïnformeerd werd naar mijn moeder en hoe het met ons ging. Helaas vrijwel niets van de omgeving gezien vanwege de omstandigheden en hoop echt dit in de toekomst wel te mogen en kunnen ervaren. Bij deze wil ik het gehele gezin bedanken voor hun, ook voor hun onverwachte, gastvrijheid.

Westendorf / Brixen im Thale / Hopfgarten scoort een 8,6 uit 10, op basis van 475 reviews