Wenns

Reviews over Wenns

Heerlijk rustige bestemming

Jac Mermans
    24-8-2014

Wenns is een klein dorp - niet erg toeristisch. Hochzeigergondelbaan was 1 dorp verder. Was een klimpark.etc Pitzpark was natuur zwembad erg mooi aangelegd met verschillende baden en speeltuin. Imst is stadje met grote rodelbaan 3,5 km lang, ook erg leuk. Gletscherstraat in Kaunertal door gereden er mooi. met de auto tot boven aan de Gletscher gereden. In Pitztal is ook een Gletscher te bekijken maar moet je met gondel omhoog. Er is van alles te doen in de omgeving voor jonge en oudere kinderen. Aanrader koop de Gletscherpas dan kan je bijna alle liften gebruiken, gratis gletserscher in Kaunertal bekijken en vele kortingen krijgen ook op de rodelbaan.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2014

Goede bestemming voor Pitztal

Hans
    18-8-2013

Als je naar hier komt is het voor de natuur en de mogelijkheden van het wandelgebied. Voor het uitgaansleven hoef je niet in het Pitztal te zijn. wenns is wel een van de betere oorden qua winkelmogelijkheden (2 suppermarkten, bakker, beenhouwer, sportwinkel en enige bemande benzinepomp van het dal !). Ook vanuit Wenns is het slechts een 10 tal min; rijden naar het inkoopcentrum van Imst waar je echt alles hebt. Al je van rust, wandelen en natuur houdt....dan ben je hier juist.

Gereisd Met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig, maar goed en centraal gelegen

Bart
    10-9-2012

In de zomer is er niet zoveel te doen. Voor wandelaars zijn de mogelijkheden "oneindig". Je kan vanuit het hotel rechtstreeks te voet vertrekken of je kan de (gratis) bus nemlen naar een ander dorp. Fietsen is hier wel zwaar als je het dal verlaat ... Voor skiliefhebbers moet dit wel een ideale uitvalsbasis zijn naar de vele skipistes.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

Functioneel als je met kinderen gaat skiën

maesendesombreff
    2-4-2012

Wenns is een prima uitvalsbasis voor families die gaan voor skiën met kinderen en niet teveel eisen stellen aan cultuur of uitgaan. Qua voorzieningen is het een prima plek, qua aansluiting met openbaar vervoer op het skigebied perfect maar voor het overige is het meer een doorgangsdorp. Er zijn genoeg restauraurants, in ieder geval twee supermarkten en het ligt vrij in het begin van het Pitztal dus dat is prettig met aankomst en vertrek.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2012

fantastische vakantie gehad

karincrollet
    11-4-2010

Wij zijn er een weekje op skivakantie geweest en het is een zeer goed skigebied! Niet al te groot maar genoeg voor een week! Zeer vriendelijke mensen en zeer behulpzaam... Nog nooit ergens anders meegemaakt dat we niets negatiefs kunnen zeggen! Prachtig systeem met de skilockers aan de voet van de gondelbaan! Wij gaan zeker volgend jaar terug....

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Apr 03 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Wenns scoort een 7,6 uit 10, op basis van 16 reviews