Waidring

We hebben een aantal aanbieders voor Waidring voor je op een rij gezet:

vakanties Waidring

We hebben een aantal aanbieders voor Waidring voor je op een rij gezet:

Reviews over Waidring

Is altijd weer thuiskomen!

Adrie
    1-2-2019

Heerlijk skiën vanaf de Steinplatte met totaal 40 km pistes, geen massatoerisme, maar idyllisch en gemoedelijk en voor elk wat wils. Dichtbij Fieberbrunn, waar je aansluiting hebt naar een groter skigebied.

Gereisd Met vrienden in januari 2018

Super skiën in Waidring (Steinplatte)!

Frederiek
    28-4-2018

Waidring is een kleine wintersportplaats met skigebied Steinplatte. Het gebied is niet zo groot maar wel heel erg modern; super liften en fantastisch geprepareerde pistes! Zeker buiten de vakantieperiodes om is het er lekker rustig. Möseralm/Grenzstadl en de Stallenalm zijn heerlijke restaurantjes op de piste. Alles in Waidring is heel goed betaalbaar (alleen de liftpas wat prijzig). Aanrader!

Gereisd Met vrienden in maart 2017

Mooie streek!

Frans
    13-10-2015

Hoewel Waidring geen groot dorp is, was er elke avond wel iets te doen. Voor de zomer is dat opmerkelijk te noemen in Oostenrijk. Waidring ligt ook vrij centraal tussen meerdere mooie stukjes natuur. Ook kun je er uiteraard prima wandelen en mountain-biken.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mijn tweede thuis, het is er zo mooi!

Fam. Voolstra
    6-4-2015

Echt een familieplek in de winter als in de zomer! In de zomer lekker wandelen,er zijn vele wandelroutes. Steinplatte, hasslerslucht,brunnkopf. Het dorp is vriendelijk en gemoedelijk.Met de bus kun je op vertoon van toerismekaart overal gratis heen reisen binnen het pillerseertal.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Jan 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tirolersfeer

Stefan
    17-2-2014

Waidring ligt in het zgn. Pillerseetal en is een echt Tirolerdorp. In het dorp zit een skilift met gondels die je in 10 minuten naar de top van de Steinplatte brengt. Leuk gratis themapark boven bij de lift met uitgezette gezinswandeling langs educatieve spelletjes. Uitzichtplateau met prachtig vergezicht In de omgeving van Waidring is genoeg te doen in de zomer en winter zoals fietsen, wandelen, klimmen, en zwemmen. Ook voor uit eten gaan kan je prima in het dorp terecht bij pensioen Berta en restaurant Schniedermann enz. Vele wandelroutes, langlauf mogelijkheden en natuurlijk skiën op de Steinplatte. In de wintermaanden sneeuwzeker kortom ideaal voor de wintersportliefhebber.

Gereisd Met partner in Sat Feb 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Waidring scoort een 9 uit 10, op basis van 56 reviews