Vent

We hebben een aantal aanbieders voor Vent voor je op een rij gezet:

vakanties Vent

We hebben een aantal aanbieders voor Vent voor je op een rij gezet:

Reviews over Vent

Geweldige rustige vanantie gehad in het mooie Vent

Jeanette
    10-5-2017

Als je van de stilte genieten wilt, jonge kids hebt en de drukte van solden wilt ontvluchten is Vent perfect! Kleinschalig en super voor beginners en stellen met kleine kinderen. wij hebben enorm genoten en gaan zeker weer!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2017

Klein dorp, schitterend gelegen tussen de bergen

CM de Jong
    31-1-2016

Vent is een klein dorpje, we waren hier met 2 kinderen van 2 en 4 jaar. Ook opa en oma waren mee. Oudste dochter heeft hier met veel plezier leren skiën, wij zijn na 1 dag gaan skiën in obergugl en solden. Deze gebieden zijn goed bereikbaar met de skibus. In Vent komen voornamelijk veel ouderen die gaan wandelen en gezinnen met jonge kinderen. Iedereen van ons gezelschap heeft een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig wandelgebied

marjodick
    17-9-2013

Het plaatje Vent ligt aan het eind van het Öetztal. Het is een heel klein plaatsje met alleen wat hotels, een kabelbaan en een kerkje. Vanuit Vent heb je heel veel wandelmogelijkheden, van makkelijke tot zeer moeilijke routes. Er is één winkeltje met, jammer genoeg, onaardige medewerkers. Als je niet van wandelen houdt moet je niet naar Vent gaan! Buiten wandelen is hier niets te doen. Het openbaar vervoer is prima geregeld, met de bus kan je regelmatig naar Sölden.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Prachtig dorp voor een wintervakantie

beektimmerman
    29-1-2013

In dit dorp kun je in alle rust genieten van de prachtige omgeving en een leuk maar klein skigebied. Een mooie combinatie van skiën en genieten van de omgeving, lekker eten en de gastvrijheid die je overal tegenkomt. De grotere skigebieden van Solden en Obergurgl zijn makkelijk bereikbaar voor als je meer wil skiën. Met name voor de jeugd zijn de pistes in Vent prachtig om zelf in vrijheid te skien.

Gereisd Met vrienden in Wed Jan 01 2003 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige streek

davy_legrand
    11-8-2012

Mooie streek als je een fervente wandelaar bent. Ligt op het einde van het Ötztal, 29 km van Sölden en 49 km van het begin van het dal. Als je meer wil doen dan enkel wandelen, moet je wel een stuk rijden.

Gereisd Met partner in juli 2012
Vent scoort een 7,3 uit 10, op basis van 41 reviews