St. Jakob in Defereggen

We hebben een aantal aanbieders voor St. Jakob in Defereggen voor je op een rij gezet:

vakanties St. Jakob in Defereggen

Reviews over St. Jakob in Defereggen

zalig bergdorp in mooie streek

Raf De Mulder
    14-8-2013

Defereggen is prachtig dal, Sankt Jakob is een zalig dorp. Je hebt er wat je nodig hebt, dicht bij elkaar. Zeer mooie wandelmogelijkheden, onder meer met kabelbaan naar Mooser Alm. Leuke plekjes: beelden langs de rivier, prachtige speeltuin voor kinderen, leuk concert van Musikverein. Wij hebben genoten.

Gereisd Met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima ski locatie met kleine kinderen.

Adri
    12-1-2010

ST-Jacob is een heerlijk rustige locatie, en voor een beginners ski vakantie een prima plek. Onderaan de berg lift twee prima blauw pistes, eenmaal boven (2450 meter ) kun je genieten van blauwe, rode, en een zwarte piste tot in het dal. Voor kinderen is het een prima locatie, professionele ski school.

Het Dorp is klein maar heeft alles voor een prima vakantie, in de omgeving prima gast verblijven en Hotels om te eten. Voor ons zeker voor herhaling aan te raden.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Dec 27 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eigenlijk te mooi om hier te vertellen

Stefan Papendrecht
    19-2-2008

Eigenlijk te mooi om hier te vertellen. Klein gebied met werkelijk prachtige pistes. Nooit rijen voor de liften en goedkope restaurants. Eén après-skibar, waardoor het daar altijd gezellig is. Wij komen terug!!

Gereisd Met vrienden in maart 2007
St. Jakob in Defereggen scoort een 8,8 uit 10, op basis van 16 reviews