• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Söll

Prachtig mooi

Elizabeth Barneveld, 4-1-2018

Afgelopen februari hier geweest voor een week skieen met ons gezin... helaas op de 3e dag is m.n man gevallen op de piste en daar ging onze vakantie. Hij werd van de piste afgehaald, dokter etc en ik met m.n 2 kinderen zo.n 5km alleen terugskieen, balen!!! Zenuwachtig ervan. Wat zal er aan de hand zijn. Hij had z.n hele knie verdraait. Ze wouden hem daar in Oostenrijk opereren maar de keus gemaakt om op de 4e dag terug te rijden naar Nederland...zo jammer dit. Maar 1 pluspunt ons vakantieadres in Sőll heeft ons voortreffelijk geholpen en lief geweest..

Hopen dat wij deze vakantie winnen om het weer te proberen....

Super wil elk het liefst elk jaar

J boersma, 14-12-2017
    Alles was super in skiwelt.

Al 25 jaar naar dit gebied.

Michel, 9-12-2017
    Supermooi skigebied. Goede restaurants zowel op de piste als in het dorp. Goede skischolen.

Gezellige plaats en mooi skigebied.

Joke, 18-11-2017
    Söll is een leuke plaats en ligt centraal ten opzichte van het skigebied. Goede eetgelegenheden. Gezellige apré-ski.

Geweldige gastvrijheid en 4 sterren dineren

Eduard Bruinink, 5-3-2017
    Wij komen hier al 30 jaar en.....als je een keer heerlijk wilt eten op 4 sterren niveau ( met grote voorsprong de beste keuken van Soll ), wilt genieten van uitstekende wijnen, en van warme Oostenrijkse gastvrijheid wilt genieten, dan moet je zeker naar Genusshotel Hochfilzer gaan, ook heerlijk om eens op het terras te zitten onder het genot van een heerlijk drankje, en genieten van het fantastische uitzicht, ga hier dan zeker een keer naar toe. Vergeet de dinsdagavond niet, dan worden alle gerechten op de grill gemaakt, een ware smaak sensatie!!!!!
Söll scoort een 8,1 uit 10, op basis van 105 reviews