Söll

Reviews over Söll

Genoten

Desirée Denie
    8-2-2019

Het skigebied Wilder kaiser heeft onze verwachtingen overtroffen. Goede liften, wijd uitgestrekt en variatie aan gave pistes. We waren alleen super teleurgesteld door de matige kwaliteit van de skischool. We bedenken of we teruggaan naar het fantastische hotel (Hexenalm) of dat we een ander dorp in het gebied uitzoeken.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig mooi

Elizabeth Barneveld
    4-1-2018

Afgelopen februari hier geweest voor een week skieen met ons gezin... helaas op de 3e dag is m.n man gevallen op de piste en daar ging onze vakantie. Hij werd van de piste afgehaald, dokter etc en ik met m.n 2 kinderen zo.n 5km alleen terugskieen, balen!!! Zenuwachtig ervan. Wat zal er aan de hand zijn. Hij had z.n hele knie verdraait. Ze wouden hem daar in Oostenrijk opereren maar de keus gemaakt om op de 4e dag terug te rijden naar Nederland...zo jammer dit. Maar 1 pluspunt ons vakantieadres in Sőll heeft ons voortreffelijk geholpen en lief geweest.. Hopen dat wij deze vakantie winnen om het weer te proberen....

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige gastvrijheid en 4 sterren dineren

Eduard Bruinink
    5-3-2017

Wij komen hier al 30 jaar en.....als je een keer heerlijk wilt eten op 4 sterren niveau ( met grote voorsprong de beste keuken van Soll ), wilt genieten van uitstekende wijnen, en van warme Oostenrijkse gastvrijheid wilt genieten, dan moet je zeker naar Genusshotel Hochfilzer gaan, ook heerlijk om eens op het terras te zitten onder het genot van een heerlijk drankje, en genieten van het fantastische uitzicht, ga hier dan zeker een keer naar toe. Vergeet de dinsdagavond niet, dan worden alle gerechten op de grill gemaakt, een ware smaak sensatie!!!!!

Gereisd Met partner in februari 2017

Schitterend

ERLIE
    4-3-2017

Is een heel groot en van alle comfort voorzien skigebied met vele skihutten die een goede prijs/kwaliteit aanbieden, moderne liften en gelukkig bijna nog slechts enkele sleepliften. Iedereen vind er ook wel iets dat hem/haar bevalt voor Après-ski.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat is het hier schoon.

Fam Peeters
    3-8-2016

Zo'n schone plaats heb ik nog niet gezien. Zelfs geen peuk op weg of trottoir. Zelfs in de buitengebieden kom je hondenzakjes tegen. Heel leuke plaats, met voldoende vertier evenals horeca. Toch struikel je niet over de toeristen. Omgeving met de bergen "spitze"'

Gereisd Met partner in juli 2016
Söll scoort een 8 uit 10, op basis van 108 reviews