Sorteren

Reviews over Sölden

Het was een fantastische vakantie!

E.F. Butselaar
    11-11-2018

Hier met vakantie zijn, is echt de moeite waard. Zeer mooi , schoon en ruim appartement. Frau Andrea is een warme, enthousiaste gastvrouw. Als gast voel je hier zeer welkom.

Het huis is gelegen in een mooie omgeving, veel wandelroutes die zeker de moeite waard zijn. Met de Sölden-kaart heb je je eigen auto eigenlijk niet nodig gedurende de vakantie. Met de bus kom je bijna overal, de liften zijn veelal gratis toegankelijk. Kortom wij hebben hier twee weken lang genoten van alles en iedereen en bevelen het huis van Frau Riml ten zeerste aan.

Fantastisch!

Familie Vandemeulebroucke
    22-8-2018

Het was de eerste keer dat wij op reis gingen naar Oostenrijk. Het hotel vonden wij subliem. Wij hadden een suite flair kamer gekozen. We logeerden op de tweede verdieping. Alles was fantastisch aan de kamer: heel groot, heel proper, 2 tv's (waar we wel niet naar gekeken hebben), ruime badkamer, ruim voldoende kastruimte, goed geïsoleerd, ... We hadden halfpension. Het eten was ontzettend lekker, zowel het ontbijt als het avondmaal. Bij het avondmaal was er een saladbar, keuze uit 2 soepen, keuze uit 3 hoofdmaaltijden (vis, vlees en vegetarisch) en dessertbuffet. Het personeel was heel vriendelijk. We hadden de ganse week ons eigen tafeltje. We moesten er dus niet mee inzitten dat we geen plaats gingen hebben 's morgens of 's avonds. In het hotel is er een zwembad. Ik vond het water persoonlijk iets te koud. Geen probleem want rechtover het hotel is een openbaar zwembad waar het water wel warmer is. Wij hadden een ötztal Premiumcard waar we volop van genoten hebben: om de kabelliften te nemen, het zwembad, area 47, ... Area 47 is een topper om te doen, Sölden heeft enkele mooie boetieks voor wie houdt van shoppen, heel mooie natuur, ... kortom een prachtvakantie, een prachthotel, een prachtstreek!

17-8-2018

super en een mooi hotel in een mooie omgeving.

Frank
    13-8-2018

Wij zijn hier 1 week geweest in augustus en het was fantastisch. Het Hotel was super mooie en erg netjes. Wij hadden met ons gezin ( 2 kinderen 12 en 1 jaar) een familie kamer wat erg prettig was. Het was een kamer met met 2 aparte slaapkamers en een mooi uitzicht. Het eten was in buffet vorm en erg uitgebreid. s'Avonds was er keuze uit een vegetarisch, vis of vlees maaltijd (zowel voor als hoofdgerecht) en afsluiten met een uitgebreid toetjes buffet. Het personeel was erg vriendelijk voor ons en de kinderen. In het hotel zit een mooi wellness met een binnen zwembad voor de kinderen.

Met de Otztal premium card kan je gebruik maken van de vele voorzieningen zoals liften, openbaar vervoer (auto niet gebruikt), Area 47, Aqua Dome. Hierdoor wordt het verblijf nog mooier en kan je het gebied goed verkennen, zoals de waterval en het plaatsje Oetz.

kortom een super mooie vakantie gehad

prima ligging

Wendy
    22-3-2018

Prima ligging tegenover de lift van waaruit je direct doorkunt naar de gondel

Bedden zijn heerlijk !

Sölden scoort een 8,1 uit 10, op basis van 378 reviews