Sorteren

5-5-2018

mooiste skigebied van Oostenrijk

Renee
    27-2-2018

Genoten van deze prachtige skie gebied.

Veel mogelijkheden buiten het skiën om

Erg mooi dorp en fijn skigebied

nomsa
    5-2-2018

Goede verbinding tussen de 3 gebieden, het voelt aan als één gebied. Vanuit Serfaus sta je snel op de Masnerkopf maar je bent ook zo in Fiss. Bij goede/verse sneeuw heb je genoeg freeride mogelijkheden. Weinig smalle vlakke paden en

het gebied is goed onderhouden. In Serfaus en Fiss vooral veel rode pistes maar mijn inziens had het ook blauw kunnen zijn. Veel gezellige traditionele eet-hutten op de piste met goede service. Het dorp zelf doet nog authentiek en alles wordt goed onderhouden. Het is geen feestdorp maar je hebt wel de mogelijkheid om na het boarden of skiën een pilsje te drinken. Het enige wat ontbrak was een bar met fatsoenlijke muziek (of deze hebben we gemist). Het is óf überhollandse glorie óf niks. De meeste gasten komen hier echter voor de sport en dan zit je hier meer dan goed!

Zweite Heimat😍

Pauline
    26-12-2017

Dit is veruit het beste familie skiparadijs van Oostenrijk/Tirol! Ik kom hier zelf al vanaf mijn derde jaar (nu 43) en het voelt als thuiskomen. Ook mijn eigen kids zeggen hetzelfde😍. Sneeuwzeker, kindvriendelijk, prima skischool, gezellig autovrij dorp. Te gek!

Jacqueline
    23-12-2017

Super skigebied, goede Apresski en de woensdagavond dineren op de berg als VIP was een unieke ervaring

Serfaus scoort een 8,7 uit 10, op basis van 290 reviews