Reviews over Serfaus

Geweldig

Rien en Bep van lee,
    22-8-2018

Een super apartement nummer 10 geen balkon maar een heerlijke tuin voor ons zelf geweldige gastvrouw en gastheer die altijd voor je klaarstaan

Fantastische vakantie achter de rug!

Familie Mertens,
    19-8-2018

Een mooi en ruim appartement. Super leuke tuin voor de kids. Gastheer en gastvrouw waren super vriendelijk! We komen zeker eens terug :-)!

Fantastische vakantie in haus central Serfaus

Familie met 2 kindjes 2 en 4 jr,
    13-8-2018

Wij verblijven met onze 2 kindjes in app nr 10. van 77m2, aan de achterkant (tuinkant) v.h. complex.

Grote ruime slaapkr met 2pers.bed een badkr met ligbad en wastafel.

De andere slaapkr met een stapelbed en een 1pers.bed.

Tegenover het keukentje, wat van alle gemakken is voorzien ( magnetron, vaatwasser, koelkast/vriesvak, eierkoker, broodrooster, etc)zitten 2 toiletten waarvan naast 1 ook nog weer een douche met een lekkere "volle straal".

Eethoek met hoekbank/ stoelen en een zithoek met hoekbank.

TV met infokanaal Serfaus-Fiss-Ladis , Oostenrijkse zenders en 3 Ned zenders (NPO 1&2 en BPN).

Verder nog een balkon met tafel/stoelen.

In de tuin staat een grote trampoline, speelhuisje met 2 schommels en een klein zandbakje eronder. en pingpongtafel. De tuin is te bereiken via voorkant vh complex.

Wij vinden het een echte aanrader en komen zeker terug. Alles netjes en aardige eigenaar. Metrostation is vlakbij.

wij hebben een fantastische vakantie gehad

a.kersten,
    11-8-2018

het is een fantastisch hotel modern en netjes en schoon elke dag schone handdoeken en je kamer netjes schoongemaakt. het eten was ook heel goed in de 14 dagen dat wij er waren niet 1 keer het zelfde gehad bij het avond eten en het ontbijt was perfect stond van alles je kon net zoveel eten als je op kon .En de mensen die het hotel leiden waren vooral perfect van de schoonmaaksters tot aan de bediening een hele vette 10 gaan beslist nog terug

Echtpaar,
    13-7-2018

Prachtige ligging, schitterende locatie, zeer rustig maar alle mogelijkheden zeer dicht bij.

Serfaus scoort een 8,8 uit 10, op basis van 290 reviews