Sautens

Reviews over Sautens

Heerlijk gebied

Walt
    6-1-2014

Skieen vooral in Hochoetz. Een heerlijk gebied, vooral nu een buslijn je binnen 10 minuten naar Kühtai brengt en je skikaart voor beide gebieden geldig is. Als je meer wilt, ben je binnen 30 minuten in Sölden, of Jerzens (Hochzeiger skigebied). Verder kun je heerlijk eten in dit gezellige en authentieke dorpje.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We waren er de eerste helft van juli

Koen Maeghe
    18-7-2007

We waren er de eerste helft van juli. Sautens is een rustig dorp. Ook in Oetz was er 's avonds weinig volk op straat. Het ganse Oetz-dal is schitterend, met oneindige wandelmogelijkheden. Je kan ook snel naar andere dalen (Kaunertal, Silvretta). Koop alvast de Oetztalkaart en geniet van de liften. Je doet er zeker voordeel bij.

Gereisd Met partner in juli 2007

Het plaatsje ligt bijzonder gunstig aan het begin van het

Stephan Olde Engberink
    20-2-2007

Het plaatsje ligt bijzonder gunstig aan het begin van het Ötztal. Je kunt van hier uit diverse andere dalen snel bereiken. Vannuit het plaatsje zelf zijn er veel mogelijkheden om mooie goed aangegeven routes te wandelen. Dit geldt voor het gehele Ötztal overigens. Sautens zelf is rustig en de uitgaansmogelijkheden zijn beperkt. Wijzelf nemen Sautens ook vaak als tussenstop [2/3 dagen] als we op doorreis zijn naar Italie. De afstand is prima in 1 dag te rijden vannuit Nederland.

Gereisd Familie in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Sautens scoort een 7,6 uit 10, op basis van 17 reviews