Sankt Anton am Arlberg

We hebben een aantal aanbieders voor Sankt Anton am Arlberg voor je op een rij gezet:

vakanties Sankt Anton am Arlberg

Reviews over Sankt Anton am Arlberg

Skigebied met alles: offpiste, après-ski, sneeuw!!

Pepijn,
    3-2-2019

Sneeuw kun je niet garanderen zeggen ze. Nou, hier dus wel. Man, oh man, bakken met sneeuw! Maar laat me eerst eens beginnen bij onze aankomst bij Haus Waldheim. Hele gezellige gastheer en genoeg ruimte voor iedereen. Wat ook heel fijn was, was de locker bij de Galzigbahn. Hoef je je skispullen niet rond te slepen elke keer :) Dit skigebied is op en top als je al kunt skiën. Laten we eerlijk zijn... Voor de beginner is het toch te zwaar. Dat vond één van onze vrienden uit. Die Jaap schepte op dat die kon skiën maar werd uiteindelijk onze après-ski verkenner want daar was ie al vroeg te vinden. Van de bekende Mooserwirt en Krazy Kangaruh tot helemaal in Nasserein bij de Keller Bar en Tom Dooley's. Altijd wel een plek voor goeie après-ski!!!! Maar terug naar het skiën... Je kunt ook ongelooflijk goed off piste gaan hier. Mijn favoriete plek was bij Zug. Zeker een aanrader. Dit skigebied, met alles erop en eraan is een dikke 10!!!!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Super skireis!

Merel,
    1-2-2019

Geweldige skireis gehad! Fijne goedgeprepareede pistes en super leuke mogelijkheden voor après-ski. Blauwe pistes zijn soms wat druk en aan het eind van de dag veel heuvels en daarom is het soms slimmer om de rode of zwarte piste te pakken. Aangezien het een groot gebied is, zie je dat ook zeker terug in de liftprijs. Voor een beginnende skiër is het daarom misschien beter om naar een kleiner gebied te gaan. Als je echter lekker veel meters op de piste (of aan de bar) wil maken, dan is dit wel echt een geweldig gebied!

Gereisd met vrienden in januari 2019

Onvergetelijk

Geraldine,
    23-1-2019

Sankt Anton is een sneeuwzeker gebied met prachtige pistes en veel verbindingsmogelijkheden naar andere delen van het gebied. Op en onderaan de pisten bevinden zich verschillende goedbetaalbare restaurantjes voor de lunch of een kopje koffie met een apfelstrudel. Ook zijn er een hoop leuke aprèsski tenten te vinden voor een afzakkertje, met als persoonlijke favorieten de Mooserwirt en Basecamp. Een echte aanrader!

Kaiserwetter & (apres) ski

Mark Meijer,
    20-1-2019

Skivakantie met vrienden in Sankt Anton en Ischgl. Klein gezellig pension in het dorp, vlak bij de gondels. Geweldig gebied voor zowel beginners als gevorderden en mooie skiroutes (o.a. Richting Lech). Oud & nieuw gevierd in Ischgl (taxi op en neer met groepje is goed te doen)

Gereisd met vrienden in december 2018

Uitdagend skigebied, internationaal, relatief duur

Fam Arts,
    9-1-2019

Sankt Anton is een wintersport bestemming met een uitdagend ski gebied. Veelal rode pistes en zwarte pistes, veel off piste mogelijkheden. Het is af te raden voor beginners, de blauwe pistes zijn schaars en veel smalle verbindingspaadjes. De après ski ik de mooserwirt en heustadl zijn aan te raden! Neem wel een dikke portemonnee mee want de prijs ligt flink hoger (gluhwein 6.90, halve liter bier 6.50) en ook uit eten is duur. 2 tips voor een gezellig, lekker en relatief goedkoop restaurantje zijn de Fuhrmannstube en Maximilian in het centrum. Lekker typisch Oostenrijks eten. Opvallend internationaal gebied waar je overal in het Engels wordt aangesproken en ook overigens zeer veel Engelsen zijn, dit vonden wij minder. Het is toch leuker om in het Oostenrijks te worden aangesproken als je ergens gaat zitten of een winkel binnen komt. Wij verbleven in Appartement Aar wat een aanrader is. Mooi appartement voor 4 tot 6 personen. Top vakantie

Sankt Anton am Arlberg scoort een 9 uit 10, op basis van 164 reviews