Sorteren

vakanties Sankt Anton am Arlberg

Reviews over Sankt Anton am Arlberg

Wij vinden dit het beste gebied van Oostenrijk.

Dorenda van Bemmelen
    28-2-2018
    Geweldige bestemming St. Anton. Ook apresski is heel gevarieerd en top. Het dorp is gezellig, maar niet massaal. Skigebied is echt magnifiek. Paar beginners in onze club, maar konden ook prima uit de voeten.

Eline
    19-2-2018
    Het is een erg leuk dorp. Zeer internationaal en voor ieder wat wils. En wat een mooi skigebied! Mooi om tochten te skien.

Fantastische week gehad.

Nora Herwijnen
    19-2-2018
    Geweldige bestemming. Veel après-ski mogelijkheden en groot, sneeuwzeker skigebied.

Geweldige apres ski !

Lidia
    11-2-2018

+ : mooi skigebied

zeer leuke apres ski in Mooser wirt en base camp

gezellige eetgelegenheden op de piste

Geweldig skigebied!

Dennis
    10-2-2018
    We verbleven in de een van de Wens accomodaties Chalet Inge. Prima moderne en kamers. Het was op 400 meter gelegen van de Rendl bahn en 600 meter van de Apres-skibar Mosserwirt. Wij hadden geluk met een schittend pak sneeuw. Pistes zagen er top uit en liften waten ook prima onderhouden. Het skigebied is zeer uitgebreid en bied voor meerdere dagen ruim vertier. Enige mintpunt zijn de prijzen. Half liter biertje tussen de 6 en de 8 euro. En dat gold eigenlijk voor alles met een prijskaartje. Heeft echter de pret niet mogen drukken. Hier ga ik zeker nog eens terug komen!
Sankt Anton am Arlberg scoort een 8,5 uit 10, op basis van 149 reviews