vakanties Sankt Anton am Arlberg

Reviews over Sankt Anton am Arlberg

Herman Kitzmann,
    13-9-2018

Echt een grandioos hotel waar je jezelf nog een meer dan welkome gast waant die in de watten wordt gelegd. We komen hier nu voor het 4e jaar en kunnen dit hotel echt aanbevelen.

Bij de piste. Je skiet zo naar de gondelbaan.

Sjoerd van Duinen,
    2-8-2018

Enorm genoten van onze wintersportvakantie in dit chalet. Het ligt heel mooi ook, vlakbij de piste. Je skiet zo naar de gondelbaan en je bent meteen in het Arlberg gebied.

Het was top hier. Mooi huis en goed verzorgd alles

Nynke van Avermaete,
    2-8-2018

Gezellig was het weer met elkaar. We gaan met een hele club altijd op winter- en zomervakantie. Het is een fijn chalet. Het was wel jammer dat een keer de liften door een sneeuwstorm dicht moesten. Maar goed, dat mocht de verdere pret niet drukken. We komen graag weer terug in dit huis.

Waren met jonge kinderen. Erg gezellig.Super huis.

Manoesch Jolmers,
    2-8-2018

Waren in chalet Angelina van de winter met een paar families met kinderen. Het is een zeer geschikt huis hiervoor. Lekker ruim. We hebben het heel leuk gehad met elkaar en genoten van dit concept.

Prachtig appartementssanden

S van der sanden,
    29-7-2018

Heel mooi appartement alles netjes en schoon en van alle gemakken voorzien

Receptie is niet altijd open is wel n minpunt

Zeker voor herhaling vatbaar

Sankt Anton am Arlberg scoort een 9 uit 10, op basis van 155 reviews