Sorteren

vakanties Sankt Anton am Arlberg

Reviews over Sankt Anton am Arlberg

Ook voor de niet skiër een top bestemming.

Manoesch Jolmers
    2-8-2018

Ik ben zelf geen skiër en de rest van ons gezelschap zijn flink fanatiek. Voor mij is een gezellige plaats belangrijk waar veel te doen valt. In St. Anton is veel te beleven. Leuke winkels, gezellige terrasjes en het is prachtig wandelen daar in de natuur. Ook het welness centrum is prachtig. We zaten in skichalet Angelina. Een echte aanrader.

Fantastisch skigebied en dorp.

Machteld Bredius
    30-7-2018

Het is en blijft het beste skigebied van Oostenrijk. Althans dat vinden wij en we zijn in flink wat plaatsen geweest. We zaten in skichalet Aurora en dat was heel goed. St. Anton is ook een gezellige plaats. Veel leuke tenten om een biertje te doen. Volop leven hier. Het skigebied is fantastisch. Supermoderne liften en je kan prachtige tochten maken hier.

Mooi dorp en sneeuwzeker groot skigebied.

Quirine van Verseveld
    30-7-2018

Al vele jaren komen we in Sankt Anton. We vinden dit het beste skidorp van Oostenrijk. Alles klopt hier. Geweldig skigebied en top dorp met zeer goede après-ski. We zaten in ski chalet Aurora. Ook echt aan te bevelen.

St. Anton moet je echt een keer naar toe.

Marjon Kuppers
    16-7-2018

Top bestemming en top skigebied. Echt een van de beste skigebieden van Oostenrijk. We komen hier graag.

We gaan komende winter weer naar St. Anton

Frank Tuitert
    16-7-2018

Mooie plaats met veel après-ski mogelijkheden en het skigebied is echt geweldig. Groot en sneeuwzeker. We hebben paar off piste skiërs in onze groep en die konden met een ervaren lokale gids mee. Ze vonden dat een prachtige ervaring.

Sankt Anton am Arlberg scoort een 8,6 uit 10, op basis van 155 reviews