Ried im Zillertal

We hebben een aantal aanbieders voor Ried im Zillertal voor je op een rij gezet:

vakanties Ried im Zillertal

Reviews over Ried im Zillertal

Rust in mooie omgeving

Jan
    9-10-2017

Dit dorp is ongeveer in het midden gelegen van het Zillertal, zodat je zowel mooie wandelingen of fietstochten kunt maken in beide richtingen. Als je van rust houdt is dit een aanrader. Jammer genoeg wordt de Zillertal card hier niet gratis aangeboden zoals in het Lechtal wel het geval is voor de hotelgasten

Gereisd Met partner in september 2017

Mooi klein rustig dorp in midden van Zillertal.

Edith Heydra
    2-9-2017

Klein dorp midden in het dal en langs de Ziller, uitstekende plek voor mensen die van rust houden. Goed bereikbaar met auto en Zillertalbahn. Vanaf Ried is de Zillertaler Hohenstrasse direkt bereikbaar. Omliggende dorpen liggen op loopafstand, prachtig wandelgebied en 's winters mooi laupes en skigebied van Kaltenbach en Fügen .

Gereisd Met vrienden in mei 2017

prima vakantie bestemming; centraal gelegen.

Rien van Loon
    11-9-2015

Ried is een klein dorp waar weinig te beleven valt. Er zijn enkele goede restaurants( hotels). De ligging van Ried is echter ideaal: Innsbruck is ruim een half uur te bereiken en ook andere mooie, middeleeuwse stadjes zijn dichtbij. De natuur rondom Ried is prachtig. In omliggende plaatsen zijn kabelbanen en er zijn prachtige wandelingen te maken.

rustig dorp

freddi arens
    14-9-2014

is volgens mij niet de ideale plek voor verblijf met kinderen om een ideaal verlof te hebben is het aan te raden een zillertal actief kaart aan te schaffen en optimaal te gebruiken trein bus liften zijn inbegrepen in deze kaart

Gereisd Met partner in augustus 2014

Fantastische plek!

Ingrid Buursma
    4-9-2014

Ried ligt tegen Kaltenbach aan en in de winter kun je daar prima apres skien. Voor niet skiers kun je lopend naar Kaltenbach. Skibus in het Zillertal is gratis. In de zomer is Ried een prachtige plek, waar je heerlijk kunt fietsen en het is een prima uitvalsbasis om wandelingen te maken of per trein dingen te ondernemen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014
Ried im Zillertal scoort een 8 uit 10, op basis van 35 reviews