Reith im Alpbachtal

We hebben een aantal aanbieders voor Reith im Alpbachtal voor je op een rij gezet:

vakanties Reith im Alpbachtal

Reviews over Reith im Alpbachtal

Supergave speeltuin bovenop de berg

Janneke Heuvelman
    4-7-2019

Lausland, een enorme leuke en grote speeltuin met rodelbaan!! Bovenop de berg, loslopende koeien, restaurant, speeltuin leuk voor jong tot oud. We hebben hier al 2x een geweldige dag gehad met de kinderen. Ook vanuit de wildschonau prima aan te rijden.

We willen meeeeer! :)

Lynn Ramaker
    31-1-2019

We verbleven op een toplocatie naast een (klein) pistegebied en ook naast de supermarkt. Wat natuurlijk ideaal is als het bier voor het apres skiën in ons eigen mooie huisje op was! :) De bakker was ook om de hoek, waardoor we elke morgen lekkere verse broodjes hadden. Al met al een topvakantie!!

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Heerlijke wintersportplaats

Jack
    27-1-2017

Een heerlijk oord met een leuk eigen skigebied (cabinelift), maar met de skibus is Alpbach ' om de hoek' kan iedereen, dus ook routiniers, z'n hart ophalen. Enkele leuke en betaalbare restaurants met uitstekende streekgerechten. Geen hossende apres ski maar wel aangenaam verblijven.

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Prachtig dorp

Astrid
    29-6-2013

Mooi Oostenrijks dorp. Wordt in zomer niet plat gelopen door toeristen. Prima sfeer en gezellige restaurants waar je goed kunt eten. Slechts 1 supermarkt. Gesloten tijdens onze aanwezigheid dus verder geen informatie over.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi gebied!

Desiree Lahaije
    30-12-2012

Uitstekende bestemming voor een wintersport! Super skigebied zowel voor beginners als gevorderden. Apresski is weinig in dit skigebied. Maar daardoor wel rustig, en ideaal voor de echter wintersporters onder ons.

Gereisd Met vrienden in december 2012
Reith im Alpbachtal scoort een 7,6 uit 10, op basis van 22 reviews