Reviews over Prutz/Faggen

Prima camping in een pracht omgeving

Bonne
    19-8-2018

Prima camping. Ligging is ideaal. Er is veel te doen in de omgeving. Plekken zijn wat krap maar dat ervaren wij de laatste jaren in meerder landen. Voor iets meer geld heb je een grotere plek. De ondergrond is wat gravel / steenachtig. Niet ideaal voor tent kampeerders zoals wij. De weg / rivier is hoorbaar maar niet storend De sfeer is erg goed op de camping. Gemêleerd publiek, Belgen, Duitsers, Nederlander, zwitserse . Sanitair is helemaal prima. Speelveld wordt druk bezocht. Zwembad en meertje is ideële je bent er zo. Winkels dicht in de buurt, restaurants zijn ook op loop afstand.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Wij hebben een top vakantie gehad. En ja er zullen zeker campings zijn met grotere plekken en met uitgebreide grasvelden maar locatie, sfeer, sanitair maken dat ruimschoots goed.

Wij kijken uit naar onze volgende vakantie hier!

Annemarie Peters
    18-8-2018

Wij hebben 2,5 week genoten! Voor de tweede zomer op deze camping. We hebben een mooie plek vooraan bij de rivier en dus ook bij de "drukke" weg. We hebben de hele vakantie met de caravandeur open geslapen, vanwege de warmte maar ook om te genieten van het geruis van de rivier. Het vertier voor de kinderen op de camping is matig, maar de naam zegt het al, het is een Aktiv camping dus bijna iedereen gaat er overdag op uit om te genieten in de bergen en van de mooie routes hier in de omgeving. Ik las een reactie dat de grond droog was en er geen goed gras was..........ook in Oostenrijk is het net als in Nederland al tijden warm en droog dus dan kan je dat verwachten. Het personeel vinden wij over het algemeen erg vriendelijk. De plekken zijn inderdaad wisselend qua grootte en dat houdt soms niet over, maar je kan er ook voor kiezen om een paar euro meer te betalen en een grotere staplaats op het nieuwe gedeelte aan te vragen.

Leuke camping voor één nacht

H. Hendriksen
    13-6-2018

Mooie camping, maar nieuwe gedeelte is erg kaal, totaal geen schaduw plekken

Je staat op grind want er is bijna geen gras

Erg veel lawaai van de weg

fantastisch

k waninge
    20-2-2018

prima hotel met geweldig 3 gangenmenu en fietsen gratis prima personeel

Super voor elkaar

Marieke
    19-2-2018

Heel vriendelijke gastvrouw. Ik was de enige die er verbleef op het moment dat ik er was.

Kamers zijn eenvoudig en gedateerd, maar wel ruim en alles is aanwezig. Op verzoek had ik van alles kunnen krijgen als ontbijt, maar ik heb aangegeven dat ze me gewoon een standaard ontbijt mocht doen.

Glas jus d'orange, Semmel en notenbrood, jam, vleeswaren en kaas was de standaard. Prijs kwaliteit is uitstekend.

Het pension ligt in het dal van skigebied Serfaus Fiss Ladis, deze is na een flinke klim in ongeveer 15 minuten te bereiken. (mits autovrij)

Het kleinere skigebied Fendels is op ongeveer 10 minuten.

Prutz/Faggen scoort een 7,8 uit 10, op basis van 25 reviews