Oberau

We hebben een aantal aanbieders voor Oberau voor je op een rij gezet:

vakanties Oberau

We hebben een aantal aanbieders voor Oberau voor je op een rij gezet:

Reviews over Oberau

Fijne plaats voor een rustige en relaxte skivakant

Bas
    26-2-2018

Is een rustige plaats met geen eigen skigebied. Er is wel een oefenweide met lift maar voor een echt skigebied moet je met de auto of de bus naar Niederau of Auffach (10 minuten) Er is ook geen apres-ski.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne vakantieplaats

Nel
    26-11-2017

Mooie wandelwegen. In de zomer met gastekaart gratis gebruik van gondels en zwembad. Makkelijk aan te rijden vanuit Nederland. Uitstapjes te maken naar Innsbruck, via Brennerpas naar Italie. Skiën voor gevorderden in Auffach of Niederau.

Klein gemoedelijk dorp

Bas
    9-11-2017

Oberau is een klein gemoedelijk dorp met alle voorzieningen. De meeste tijd hebben we in het hotel doorgebracht. Er zijn een paar restaurants en er is een bakker en een supermarkt. Ook een tankstation ontbreekt niet. Voor apres-ski, feest en nachtleven moet je hier echt niet zijn. Dat is er simpelweg niet.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig gebied met velemogelijkheden

Jan B.Otten
    23-4-2017

Geweldig gebied om in het dal of in de bergen te wandelen Je kunt met verschillende liften de bergen in om daar te wandelen. Het is daar niet te zwaar wandelen. Bezoek daar de kaasboerderij. Prachtige uitzichten. Of maak een wandeling door de klam. Aan het einde zit een restaurant. Vlakbij dorferwirt zit een konditurei met heerlijke Italiaanse koffie met lekkere dingen. Een gebied om te genieten.

Fantastisch mooi gebied!

Hans van Lochem
    18-2-2017

Het is een mooi goed aangegeven wandelgebied. Licht tot zware routes. Met de Gäste Karte konden we zelfs gratis van de mooie gondel liften gebruik maken. Met de lift naar boven en terug wandelen bijv.

Oberau scoort een 6,7 uit 10, op basis van 58 reviews