Reviews over Niederau

Perfect

Mark,
    11-11-2018

Perfect hotel voor een overnachting op doorreis naar Italië

verdient een tien

Jan van der Laan,
    22-9-2018

prachtige omgeving, geweldig appartement, en super huismeesters.

een hotel met een prima prijs/kwaliteit

Gerda en René,
    16-9-2018

Wij hadden een familiekamer geboekt met een aparte zitplaats en een salonnetje in de slaapkamer. Een groot gemeenschappelijk terras en een klein privéterras hoorden daarbij.

Op de vloer ligt tapis-plain, en die zou wel eens mogen vervangen worden. De badkamer met douche is piepklein.

Het bed met de doorgezakte matras zal veel gasten rugpijn bezorgen.

Een grote flatscreen met veel posten, waaronder bvn en radiokanalen staat in de zitkamer.

Er is geen kluis op de kamer, maar de wifi is gratis, en was ook in onze kamer te gebruiken.

Al het personeel in het hotel is supervriendelijk en er wordt veel moeite gedaan om het de gasten naar hun zin te maken.

Zowel het ontbijt als het avondeten, met keuze uit 3 hoofdgerechten, is lekker en ruim voldoende.

Je krijgt een gratis drankje bij het avondeten, en tussen 16u en 17u gratis gebak met koffie

Ook de Wildschönau Card met oa. gratis gebruik van 4 kabelbanen zit in het hotelverblijf.

Wij hebben hier in elk geval een mooie verlof doorgebracht.

boven verwachting

janny,
    8-9-2018

luxe, schoon, schitterende omgeving, geweldig persoonlijk ontvangst.

Top vakantie

jerney,
    7-9-2018

Ik heb een heerlijk verblijf gehad en een fijn ontvangst. Het is zeker een aanrader. Een mooi gebied en een heerijke cultuur.

Niederau scoort een 8 uit 10, op basis van 105 reviews