Niederau

We hebben een aantal aanbieders voor Niederau voor je op een rij gezet:

vakanties Niederau

We hebben een aantal aanbieders voor Niederau voor je op een rij gezet:

Reviews over Niederau

Gästekarte is een super aanvulling op je verblijf.

René
    6-8-2019

In de Wildschönau krijg je bij een verblijf in hotel Schneeberger een Gästekarte, waar je veel voordeel uit kunt halen, gratis gebruik van 3 liften, gratis toegang tot het zwembad, musea en korting bij andere zaken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Jo
    15-4-2019

We sliepen in drachenhaus, ong 10min lopen vanaf het centrum. Keurig appartement, weinig gebruik van gemaakt. Ski gebied in niederau is heerlijk overzichtelijk, meer uitdaging in AUffach/alpbach, gied te doen met de skibus of eigen vervoer. Apres ski in niederau is een aanrader, niet massaal maar erg gezellig!

Gereisd Met vrienden in februari 2018

Rustig vakantiedorpje

HEGES
    4-1-2018

Rustig dorpje. Jammer dat er geen echte (warme) bakker meer is. Dichtbij stoeltjeslift van waaruit mooie wandelingen vertrekken. Ook omgeving is de moeite waard om met de auto op verkenning te gaan. Wie een bruisend uitgaansleven wil, is hier aan het verkeerde adres.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Gezellig familiegebied!

Patricia Oppewal-Knaap
    7-12-2017

Heerlijk skigebied als je met jonge kinderen gaat. Gezellig centrum met enkele bars en een supermarkt. Het is een (kleiner) gebied met veel blauwe pistes en een aantal rustige dalafdalingen naast elkaar. Er wordt op een goede en enthousiaste manier les gegeven (blauwe skischool). Als echt gevorderde skiër kun je de enkele rode en zwarte afdaling af (dat verveelt wel snel is mijn ervaring), maar de skibus is makkelijk genomen naar Auffach. Onze kinderen van toen 5 en 8 hebben in Niederau op een veilige manier kennis gemaakt met wintersport (dat was ons doel) en ze zijn gelukkig helemaal verkocht!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2016

Niederau een leuk gezellig plaatsje

Jan en Riet
    14-9-2017

Een heerlijk rustig plaatsje. Veel wandelmogelijkheden. Ga bijv. Met de gondel omhoog en neem boven een consumptie en ga lekker wandelen naar beneden, Ongeveer 2 1/2 uur wandelen, of naar de kaasboerderij, dat gaat via normale wandelpaden. Leuke tocht. En de gezellige klanken van de koebellen.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Niederau scoort een 8,2 uit 10, op basis van 107 reviews