Neustift im Stubaital

We hebben een aantal aanbieders voor Neustift im Stubaital voor je op een rij gezet:

vakanties Neustift im Stubaital

Reviews over Neustift im Stubaital

Stubaital skiën staat hier voor op

Mischa
    16-1-2019

Neustift Oostenrijk dan denk je misschien🤔 is dat nou, HET skidorp der skidorpen..... nee helemaal niet. Rustig, geen apreski. Maar als je voor het skiën komt. Zit je er perfect. Kwartiertje van de gletsjer en een super skigebied. Groot en uitdagend, voor ieder wat wil’s

Ik ga volgende jaar weer

Gereisd Met vrienden in maart 2018

Fantastische ervaring

Daniëlle Brand
    15-1-2019

Wij zijn 2017 hier een week op vakantie geweest. Omdat mijn man op dat moment niet kon skiën ivm z'n rug, hebben we andere alternatieven gezocht. Er is een 8 km lange rodelbaan waar je een slee kan huren en hier uren plezier kunt beleven. Helaas is aan het einde van de dag de rodelbaan enigzins wel aangetast maar dit wordt 's avonds perfect hersteld en onderhouden. De pistes zijn prachtig aangelegd zijn en zeer goed onderhouden. Voor jong en oud is en ski les ook in het Nederlands. Stubaital is zeer geschikt voor gezinnen. Er zijn diverse supermarkten in de buurt en als men even wat anders wil doen, dan is er een prachtig warm zwembad in de buurt waar men zelfs naar buiten kan zwemmen en omgeven is door de bergen. Ook kun je prachtige wandelingen maken hier of een langlauf tocht maken. De omgeving is prachtig en sprookjesachtig als er sneeuw ligt.

Gereisd Met partner in december 2017

Prachtig da met een heel leuk dorp.

Mathieu
    14-9-2017

Met de Stubaikarte is werkelijk bijna alles gratis. Zoals tram naar Insbruck, alle liften tot zelfs op de gletscher, bussen. In het dal liggen prachtige hotels. Prachtige wandelingen mogelijk en voor ieder wat wils qua zwaarte.

Stubaital is fantastisch!

S. Gijsen
    12-7-2017

Stubaital is een fantastisch gebied om te wandelen, ook voor de minder gevorderde wandelaar is het mogelijk om mooie wandelingen op hoogte te maken door de verschillende gondels die er gaan die je al op een hoogte brengen van waaruit je mooie wandelingen kunt maken met prachtige uitzichten.

Gereisd Met partner in juli 2017

Geen wauw gevoel!

Bert
    22-1-2017

Neustift is centraal gelegen in het Stubaitall. Drukke hoofdbaan snijdt het dorp in twee. Buiten een aantal hotels , 3 sportwinkels, een souvenir winkel, een restaurant en een tankstation valt er weinig te beleven daar. Wel passeert er zeer frequent een autobus die je "gratis" naar alle skigebieden in het dal brengt. Kürtax is ondertussen al wel opgelopen tot €2,80 per persoon per dag, wat ik persoonlijk al niet weinig vind! Verder vind ik het een dorp zonder ziel!

Gereisd Met vrienden in januari 2017
Neustift im Stubaital scoort een 8,5 uit 10, op basis van 96 reviews