Nauders

We hebben een aantal aanbieders voor Nauders voor je op een rij gezet:

vakanties Nauders

We hebben een aantal aanbieders voor Nauders voor je op een rij gezet:

Reviews over Nauders

Heel fijn sneeuwzeker skigebied, voor elk niveau

Harstikke leuk skigebied
    24-2-2019

Nu voor de derde keer geweest. Heel veel pluspunten. Hoger gebied dus goede sneeuwcondities. Groot genoeg om je een week te vermaken. Klein genoeg zodat kinderen ook zelf wat op pad kunnen. Pittig gebied, een aantal blauwe pistes, maar merendeel is rood en zwart. Verschillende dalafdalingen mogelijk. Leuke funparks. Rodelbaan van 8 km. Leuke restaurants (bediening) op de pistes. Het buffetrestaurant bij de gondel boven (Bergkastel) is in schoolvakanties tijdens lunch te druk. 2 skischolen waaruit je kunt kiezen, wij hebben beide uitgeprobeerd. Je kunt ook een dagje naar Italie, daar is je skipas ook geldig. Gezinspassen zijn er, dit scheelt echt geld. Het dorp is gezellig. Leuke slee weide in dorp waar je ook kunt tubben (met een rubberen band naar beneden) Weinig apres ski. Wij komen zeker terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldig!

Hanny
    24-1-2019

Klein dorpje. Prachtig gelegen, vrij hoog. Ideaal voor skien en wandelen. Geen drukke apresski of uitgaan. Wel ideaal als je een vrij rustige bestemming zoekt. Mooie hotels en zeer goede verbinding ski bussen naar ski gebieden in de omgeving. Weinig terrasjes e.d. Maar dit kwam misschien door de enorme hoeveelheid sneeuw deze keer.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk stadje in prachtige omgeving

Helen
    4-10-2018

Leuk plaatsje met goede eetgelegenheden. We verbleven in een appartement en zijn meerdere malen lekker gaan eten. Ook is er een MPreis waar je zo'n beetje alles kunt kopen. Veel te wandelen in de omgeving en op 5 autominuten ben kraan de prachtige Reschensee. We hebben genoten van ons verblijf!

Gereisd Met partner in september 2018

Uitstekend en voor herhaling vatbaar.

Larit Mourad
    19-8-2018

Uitmuntend hotel. Mogelijkheid om met de bus (vlakbij het hotel) naar verschillende bergliften te gaan. Auto kan je de ganse tijd laten staan. Veel fietsroutes en outdooractiviteit is ook een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top Locatie

C van Marm
    27-11-2017

Nauders is een topgebied, met uitwijkmogelijkheden naar skigebied in Italie, 20 minuten met skibus.Beginnende skiërs, maar ook gevorderden komen niks tekort. Voor gezinnen ideaal , wij komen er zelf al jaren omdat het vrij sneeuwzeker is door zijn goede en hoge ligging. Het is geen dorp voor een feest- apresski, oftewel het is een zeer rustig dorp, ideaal voor jonge maar ook oudere gezinnen. Ook is er een nieuw dalstation.Goede skischolen.Ook een waanzinnige rodelbaan om je vakantie mee af te sluiten. Nogmaals ik hoop er nog veel te komen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Nauders scoort een 8,3 uit 10, op basis van 266 reviews