• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Nauders

Gewoon doen

Andre Lipman, 5-12-2017
    Geweldig gebied mooie restauranten aan de piste s

Top Locatie

C van Marm, 27-11-2017
    Nauders is een topgebied, met uitwijkmogelijkheden naar skigebied in Italie, 20 minuten met skibus.Beginnende skiërs, maar ook gevorderden komen niks tekort. Voor gezinnen ideaal , wij komen er zelf al jaren omdat het vrij sneeuwzeker is door zijn goede en hoge ligging. Het is geen dorp voor een feest- apresski, oftewel het is een zeer rustig dorp, ideaal voor jonge maar ook oudere gezinnen. Ook is er een nieuw dalstation.Goede skischolen.Ook een waanzinnige rodelbaan om je vakantie mee af te sluiten. Nogmaals ik hoop er nog veel te komen.

Heerlijk verblijf buiten Nauders

Janny, 29-9-2017
    Ons hotel lag 5 km buiten Nauders maar het was een heerlijke wandeling daar naar toe. Nauders is een leuke plaats met veel hotels maar ook met een pizzeria en een grote supermarkt.

Mooie omgeving

Reus, 12-8-2017

Het plaatsje Nauders ligt in een mooie omgeving waar veel activiteiten te doen zijn bv wandelingen, raften, mountainbiken enz.

Nauders zelf is geen bijzondere plaats. Serfaus, Fiss, Ried en Pfunds zijn gezelliger en mooier.

Leuke plaats met mooie routes rondom

Marjo, 8-8-2017
    Het plaatsje is niet erg groot en in de zomer is erg weinig vertier. In de winter zal het zeker prachtig zijn met de ski piste binnen handbereik.
Nauders scoort een 8,1 uit 10, op basis van 252 reviews