Reviews over Natters

Een super locatie en camping in een mooie omgeving

P.Schotanus,
    2-11-2018

Deze camping 5* is van alle gemakken voorzien. Voor kampeerders tot huurders van lodges/luxe glamping tent./stacaravans. Heel veel activiteiten voor jong en oud. Ook buiten de camping om,hebben zijn we veel gedaan. Raften ,Hiken,rodelen en paragliden. De omgeving is veel te zien,we keken onze ogen uit. En heel centraal. Zelfs met 2 tieners van 11 en 13 jaar. We hadden nog wel een week langer gewild. Het was echt genieten!!!Wij zaten in een glamping tent zebra. Echt een aanrader en van alle gemakken voorzien. Het restaurant hebben we regematig lekker gegeten.Aan het zwemmeer, met de geweldige luchtkussens op het water. Top v kids.Kan het iedereen aanraden,wat ik in mijn vriendenkring ook al heb gedaan. Kortom je hoeft je niet te vervelen.

Mooie luxe camping en prachtig sanitair

Lea,
    15-9-2018

Goed georganiseerde camping, zelfs in het naseizoen nog druk. De luxe plekken (beneden) zijn mooi groot, de plekken boven zijn klein, daar zou ik niet gaan staan. Prachtig sanitairgebouw, mooi schoon. Leuk restaurant aan het meer. Bij verblijf van meer dan 3 dagen ontvang je een Gäste Karte Plus, met gratis toegang tot 5 liften en korting op andere liften. In de omgeving veel te doen.

Mooi maar zeker geen 5 sterren waard

Weltevree,
    24-8-2018

Mooie camping maar de beleving en het kwaliteitsgevoel hangt erg af van waar je staat. Wij hadden gelukkig vooraf een plek op 'Panorama' geboekt, een super ruime plek. Als je elders op de camping staat dan komt het rommelig over en dicht op elkaar. Met name de plekken aan de rand en op de hoeken van de paden is echt een drama, daar wil je niet staan. Dat is echt privacy nul komma nul.

Dus het 5-sterren gevoel krijg je m.i. alleen op een Luxus-S plek op het Panorama gedeelte. De rest is 3 sterren op zijn max. Als je achterop de camping wordt gezet dan moet je een 15% helling nemen met je caravan..... succes alvast. Douches en toiletten in hoofdgebouw zijn overigens erg mooi, goed en ruim. Kampwinkeltje erg duur en zeer beperkt assortiment, en niet de hele dag open.

Verder oppassen voor niet-uitkijkende steppende en fietsende kinderen. Het meer is redelijk maar liever bouwen ze een zwembad erbij. Gratis bus naar Innsbruck perfect!

Mooie camping in een prachtige omgeving!!

Fam. De Waal,
    23-8-2018

Een mooie camping in een prachtige omgeving. Rondom de camping heb je uitzicht op prachtige bergen met mooie zonsondergangen. Vooral vanaf het panoramaterras boven bij de douches is dit een mooie plek voor foto's.

Wij stonden aan het eind van een laantje op een grote plek met een klein boompje waar we veel van de schaduw gebruik hebben gemaakt tijdens deze hele hete zomer.

Het meer is heerlijk met veel speel attributen. Het sanitair gebouw, bij de hoofdingang is schoon en netjes, het receptiepersoneel is vriendelijk en het winkeltje heeft genoeg, maar in het dorpje Natters is MPreis waar je de boodschappen kan doen.

Elke dag gaat er meerdere keren een bus richting Innsbruck wat echt ideaal is.

Echt een aanrader is de kabelbaan naar Nordkette, Mieders en Muttereralm.

Fantastische vakantie gehad.

Prachtige camping in een geweldig gebied

S. Slotegraaf,
    18-8-2018

Zes nachten op deze camping verbleven in een lodge voor 2 personen. Mooi onderkomen in het natuurgedeelte op de camping. Enige nadeel dat de lodge onder een naaldboom stond met als gevolg behoorlijke harsdruppels op de spullen die niet onder het afdakje stonden. Geen rekje voor wat spullen te drogen. Tip: genummerde parkeerplaatsen voor de lodges.

Gratis pendelbus naar Innsbruck..top!

Prachtige omgeving voor uitstapjes naar klamm, gletscher, wandelingen in de bergen met uitzicht op Innsbruck. Mooie zwemplas ook voor de jeugd. Goed restaurant op de camping. Komen zeker weer terug!

Natters scoort een 7,5 uit 10, op basis van 22 reviews