• Type accommodatie

Reviews over Natters

Prachtige omgeving!

langenburgm
    25-7-2015

Prachtige omgeving, mooi uitzicht op de bergen. Gezellige dorpjes, niet groot maar prima voor een kop koffie. Stubajer gletsjer is mooi om per gondel te verkennen. Ook mooi uitzicht vanaf de springschans aan de rand van Innsbruck.

Ligt in een mooi dal.

j
    1-10-2014

Omgeving voor alle leeftijden. Er is van alles te doen in de omgeving: wandelen, bergbeklimmen, vissen, Inbnsbruck bekijken. Wat verder rijden maar zeker de moeite waard zij de Krimmlwasserfalle.

Je rijdt snel door Natters heen

leila
    31-7-2014

Natters is een klein dorpje waar we alleen doorheen gereden zijn. Het ziet er wel idyllisch uit op zich maar het is leuker om naar een grotere plaats te gaan.

mooie plek

buijsman
    25-7-2014

Dorp Natters is vrij klein en niets te beleven er is wel een supermarkt .

Natters is maar een klein dorpje

Corine
    2-6-2014

In Natters zelf is niet veel te beleven daarin tegen Innsbruck wel. Ligt 6 km van Natters.

Natters scoort een 7,4 uit 10, op basis van 22 reviews