Natters

We hebben een aantal aanbieders voor Natters voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Natters voor je op een rij gezet:

Reviews over Natters

Fraaie camping, met aandachtspunten.

Frank,
    16-7-2016

Sanitair is echt goed. Zowel qua looks als qua warm water.

Wat niet goed is:

- de afwatering is niet goed vooral onze plek, luxe plek aan het meer, kreeg bij elke flinke bui zoveel water dat onze plek snel meer dan blank stond. En buien waren er veel. Ook op andere plekken bleef water staan.

- in de heren wc hangt een automaat met spullen die in een pornoshop niet misstaan. Dat hoort echt niet op een familiecamping.

- voor WiFi moet apart betaald worden. Dat is op zich prima. Maar die valt nogal uit. En als die het wel doet is de snelheid vaak laag.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prachtige omgeving!

langenburgm,
    25-7-2015

Prachtige omgeving, mooi uitzicht op de bergen. Gezellige dorpjes, niet groot maar prima voor een kop koffie. Stubajer gletsjer is mooi om per gondel te verkennen. Ook mooi uitzicht vanaf de springschans aan de rand van Innsbruck.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Leuk klein plaatsje met Oosterijkse sfeer

Wilfred,
    20-8-2013

Leuke plaats maar niet veel te doen. Heeft wel een goede slager en bakker, en een leuke schoenen winkel (heerlijke wandelschoenen en sloffen gekocht voor een redelijke prijs) :-) maar voor een supermarkt moet je naar Mutters of Götzens of natuurlijk naar Innsbruck.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

klein plaatsje

jeanette,
    28-7-2013

Klein typisch Oostenrijks dorpje. Maar alles wat niet in Natters is, is heel dicht in de buurt wel. Kortom; mooie vakantieplek! Maar niet bruisend als je het "uitgangsleven" hier in wilt. Dit zoeken WIJ niet, dus voor ons was dit goed.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

aardige camping

René,
    3-8-2010

Mobile home gehuurd via vacansoleil, sober ingericht maar netjes. matrassen en kussens zijn slecht te noemen. Geen mensen van de organisatie zelf aanwezig.

Terrassen lopen stijl naar boven, zowel per voet als fiets aardige klimmetjes.

Sanitair netjes

Camping plaatsen voor eigen toer caravans zijn klein mits van te voren goed uitgezocht.

In de omgeving is alleen te fietsen door race fiets of mountainbike.

Het zwemmeer is vies, drijven veel kikkervisjes en insecten in rond, en uit het water wordt je aangevallen door alles wat steekt.Geen andere zwemgelegenheid aanwezig. Leuk om oostenrijk een keer groen te zien, voor ons niet meer naar deze camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010
Natters scoort een 7,5 uit 10, op basis van 22 reviews