Mayrhofen im Zillertal

We hebben een aantal aanbieders voor Mayrhofen im Zillertal voor je op een rij gezet:

vakanties Mayrhofen im Zillertal

Reviews over Mayrhofen im Zillertal

Heerlijk, ontspannen, luxe maar toch budget.

Anoeska van der Tol,
    15-1-2019

Wij verbleven in het appartementen complex wat bij het hotel hoort: Villa Strass. Deze ligt direct aan de andere kant van de Penkenbahn, zo’n 30m van het hotel. Het zijn nette appartementen, ietwat verouderd, maar typisch Oostenrijks en dus wel sfeervol. Lekker ruim en direct naast de gondel dus je bent zo boven (of thuis). Gelegen aan de hoofdstraat dus alles dichtbij (apres ski, supermarkt of winkels). Tevens mag je gebruik maken van de faciliteiten van het hotel, zoals het zwembad met familie sauna (badkleding), wellness (naakt voor volwassenen) en de skiberging. Al met al een zeer mooi alternatief voor een duurdere kamer bij het hotel en wel gebruik van de luxe faciliteiten. Wij hadden verblijf obv logies, wat prima te doen is met een supermarkt aan de overkant met verse broodjes voor ontbijt. Afhaal met fastfood of lekkere restaurants dichtbij. En je moet zeker een keer een snelle hap eten bij de slager (als je van vlees houdt).

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

volgend jaar weer prachtig,

anneke uit Tilburg,
    23-8-2018

prachtig appartement aardige mensen appartement 7 uitstekend groot en ruim mooie badkamer tv met 6 Nederlandse zenders goede parkeerplaats bij het appartement, uitstekend verblijf.

Gereisd met partner in augustus 2018

perfect hotel

w verhoeven,
    9-8-2018

goed hotel vriendelijk personeel kamers schoon en netjes maaltijden perfect

Gereisd met partner in juli 2018

Gewoon goed

Menjous,
    8-8-2018

Keuken en sanitair was schoon, slaapkamers en woonruimte was basic. Precies wat je voor die prijs verwacht eigenlijk. Het grote balkon was wel een pré. We moesten wel ver lopen naar de skilift.

Gereisd met vrienden in februari 2018

Ligging en service is geweldig.

Rianne van Lieshout,
    23-6-2018

Gastvrijheid en vriendelijkheid is geweldig. Alleen een groot minpunt zijn de vele vliegen in het hotel, zeker in het restaurant is het echt smerig.

Gereisd met vrienden in juni 2018
Mayrhofen im Zillertal scoort een 8,6 uit 10, op basis van 374 reviews