Sorteren

Reviews over Mayrhofen im Zillertal

volgend jaar weer prachtig,

anneke uit Tilburg
    23-8-2018

prachtig appartement aardige mensen appartement 7 uitstekend groot en ruim mooie badkamer tv met 6 Nederlandse zenders goede parkeerplaats bij het appartement, uitstekend verblijf.

perfect hotel

w verhoeven
    9-8-2018

goed hotel vriendelijk personeel kamers schoon en netjes maaltijden perfect

Gewoon goed

Menjous
    8-8-2018

Keuken en sanitair was schoon, slaapkamers en woonruimte was basic. Precies wat je voor die prijs verwacht eigenlijk. Het grote balkon was wel een pré. We moesten wel ver lopen naar de skilift.

Ligging en service is geweldig.

Rianne van Lieshout
    23-6-2018

Gastvrijheid en vriendelijkheid is geweldig. Alleen een groot minpunt zijn de vele vliegen in het hotel, zeker in het restaurant is het echt smerig.

Super goed

Diana
    19-6-2018

Mooi en heel goedkoop appartement.We hadden een appartement op de 1ste verdieping voor 8 personen.2 balkons en mochten ook gebruik maken van het hele grote balkon.Er zat een nieuwe keuken ik met magnetron vier keramische kookplaten en een vaatwasser.3 slaapkamers waarvan 1 hele grote daar stomden nog 2 1 persoons bedden op maar wij waren met 6 dus niet nodig.Ook hadden we 2 badkamers met douche en toilet.De eigenaar was heel vriendelijk en maakte een praatje en was ook zeer geintereseerd naar onze uitjes.Ook kon je voor 18.00 doorgeven hoeveel broodjes s’morgens wilde dan kon je die bij de balie ophalen.De bedden waren opgemaakt en voor iedereen lag een grote en kleine handdoek.We gaan hier zeker nog eens terug komen.

Mayrhofen im Zillertal scoort een 8,5 uit 10, op basis van 372 reviews