Maurach

We hebben een aantal aanbieders voor Maurach voor je op een rij gezet:

vakanties Maurach

We hebben een aantal aanbieders voor Maurach voor je op een rij gezet:

Reviews over Maurach

Maurach is typisch Oostenrijk . Fantastisch.

Hemmie Hummelink
    22-2-2017

Voor gezinnen met kinderen onder de 6 jaar is hier niet zo veel te beleven. Op loopafstand zijn alle attractieve voorzieningen te bereiken, dorpscentrum, het meer, de waterval, de skilift [ ook zomers in bedrijf], stoomtreintje, 1 keer per week een plein concert, schone bosrijke hellingen , prachtige wandelpaden met meerdere moeilijkheid graden, goed geasfalteerd fietspad voor e- bikes . vvv kantoor , niet veel terras mogelijkheden.

Gereisd Met partner in juli 2015

aardig plaatsje

deborah
    1-3-2014

je hoeft niet naar Maurach te gaan als je echte apres ski wenst want dat is er niet, althans niet op het moment dat wij er waren. Maar voor een weekje relaxed een beetje skiën/eten/zonnen is t prima. Voor gezinnen is het echt ideaal.

Gereisd Met partner in Fri Feb 21 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima dorp

Maaike
    30-6-2013

Maurach is een prima dorpje. Het is niet heel groot, maar er zijn meerdere supermarkten en een grote keus aan restaurantjes. Wij waren eind juni hier, voor het begin van de vakanties, waardoor het erg rustig was. We hebben dan ook niets kunnen ontdekken wat je als uitgaansleven kunt bestempelen. Ook cultuur is in Maurach zelf ver te zoeken.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg leuk gebied en zeer mooie omgeving

ralph_13
    16-1-2013

Mooi gebied verschillende ski mogelijkheden met de gondel Maurach en Pertisau kun je naar 1850 meter en vrij sneeuwzeker op die hoogte. Maurach leuk klein dorp genoeg eetgelegenheden 2 supermarkten en verschillende winkels gezellig en zeker niet te druk erg gemoedelijk.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Dec 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

klein dorpje aan de Achensee

G.
    17-3-2011

Maurach is een stuk minder toeristisch dan Pertisau en de hotels zijn wat normaler. Niet zo super groot. Leuk strand waar je lekker aan het water kan liggen. Je kan hier veel doen fietsen huren, zwemmen , surfen, met de boot enz. Je kan hier ook naar de top van de berg met een kabellift. Wij vinden deze kant van de Achensee gezelliger.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jan 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Maurach scoort een 8 uit 10, op basis van 63 reviews