Lermoos / Biberwier

We hebben een aantal aanbieders voor Lermoos / Biberwier voor je op een rij gezet:

vakanties Lermoos / Biberwier

Reviews over Lermoos / Biberwier

Een fantastisch gezellige ontspanningsvakantie

Ben Elfrink
    16-6-2019

De vriendelijkheid en interesse van de Oostenrijkse mensen. De super omgeving door de voortreffelijke ligging van de driehoek; Biberwier-Lermoos-Ehrwald. De goede hotels en restaurants en de majestueuze bergen die alles omsluiten. De onbeperkte mogelijkheden om te ontspannen in de "Moos" en de omringende bergen, lopend, met de mountainbike of andere wijze! Adembenemend mooi en onvergetelijk!

Gereisd Met partner in juni 2019

Biberwier is perfect voor families met kinderen!

Irene
    2-3-2019

Biberwier is rustig, ook in de voorjaarsvakantie. Geen wachtrijen en altijd plek in een van de zes eettentjes of de apres-ski bar aan de piste. De rode en blauwe pistes zijn allemaal zeer goed te doen voor mensen met minder ervaring. Voor kinderen is er een leuk stuk afgezet met schansjes en dergelijke. De skischool in Biberwier is ook zeer aan te bevelen.

In Lermoos ben ik vorig jaar geweest. Daar is het drukker, is er wat levendiger apres-ski en de pistes zijn wat uitdagender. Ook vond ik het daar wat ijziger. Lermoos is meer geschikt voor gevorderden dan Biberwier.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische bestemming

Christel Versluis
    26-2-2019

Voor de 37ste keer naar Lermoos op vakantie geweest.

Wij gaan zowel in de winter als in de zomer naar Lermoos.

In de winter is Lermoos een sneeuwzekere bestemming. Doordat de pistes op de noord helling liggen, zijn ze vaak in goede conditie. Wanneer de sneeuwcondities een keer minder zijn, dan kan je altijd nog op de Zugspitze skiën. Je kan ook gratis gebruik maken van de skibus die je naar alle dorpen brengt. n de weekenden kan het op de pistes van Lermoos erg druk zijn. Dan komen er veel Duitsers 1 dag skiën. Mensen die niet skiën kunnen zich prima vermaken met oa. wandelen of langlaufen.

Ook in de zomer is Lermoos een prima bestemming. Heerlijk om te wandelen. Ook in de omliggende dorpen. Zomers kan je een zgn. Z-ticket kopen, waarmee je dagelijks de liften (1x heen en terug per dag) kunt gebruiken, gebruik kan maken van openlucht zwembad en zelfs boottocht op Heiterwangsee kan maken.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

Geweldig!

Esme
    9-2-2019

Onwijs leuk klein dorpje met een groot ski gebied en een hele goede sfeer, niet te druk en veel ruimte op de pistes! Veel eet gelegenheden en apreski’s. Het is een leuk gebied voor families met jonge kinderen of een jongeren vrienden groep. Op een half uur rijden zit een geweldige wellness waar je in een zout water bad op de bergen kan uitkijken zowel overdag of in de avond. Kortom een plek waar ik met veel regelmaat naar toe ga!

Gereisd Met vrienden in maart 2018

Klein, overzichtelijk en fijn!

Francien
    21-1-2019

Ik kan alleen maar zeggen dat ik al ruim 40 jaar in Lermoos op wintersport ga. Need I say more?? Klein, overzichtelijk, prima skischool, leuke betaalbare restaurants, weinig apres ski, goede aanreis (geen pas, geen autoweg), skigebied kun je uitbreiden als je wilt, prachtige uitzichten vanaf het Zugspitze, Füssen en Garmisch zijn dichtbij, lekker wandelen. Ik kwam hier als kind, met mijn ouders, daarna met mijn eigen gezin, in de winter, paar keer in de zomer. En sinds 2 jaar met met nieuwe partner. Voor elk wat wils!

Gereisd Met partner in maart 2018
Lermoos / Biberwier scoort een 8,5 uit 10, op basis van 286 reviews