vakanties Lermoos / Biberwier

Reviews over Lermoos / Biberwier

Prachtig uitzicht op Zugspitze

Hendriksen,
    4-12-2018

Mooi, luxe en gebouwd op een grote, steile helling met veel 'traploperij'. Dwz als je van de parkeerplaats naar de receptie, restaurant of als je een appartement of kamer hebt aan de bovenzijde is het een heel gedoe (zeker met koffers of als je met 2 zware boodschappentassen elke dag van helemaal beneden zo´n 130 treden moet klimmen, dat is erg jammer want de rest is goed.

Wel een stuk prijziger dan gemiddeld maar een schitterend appartement met alles erop en eraan (wij hadden zelfs een sauna in het appartement). Leuk skigebied voor een lang weekend anders moet je echt naar de grotere skigebieden op een uur rijden.

Verzorgd verblijf met mooie zwembaden

Jan,
    31-8-2018

Vooral bezocht door oudere mensen maar door de prima zwembaden ook geschikt voor families met kinderen

Zeer verzorgde kamers en vooral heel goed geïsoleerd tegen geluid

Eten : we zaten in aparte ruimte samen met andere gezinnen die niet in grote groep reisden hetgeen prima was. Ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en er waren voldoende keuzemogelijkheden voor het avondeten

Zwembad : prima van temperatuur en het buitenzwembad is prachtig gelegen. Doordat veel gasten (groepen) overdag op uitstap zijn, zijn de zwembaden niet overbevolkt

Wat nog beter kan, ijskastje op de kamer, beetje meer uitleg bij de receptie over de bezienswaardigheden in de buurt en een ander toestel voor water/fruitsappen bij het ontbijt. Doordat alle drankjes via hetzelfde buisje komen, zit er altijd nog een fruitsmaakje in het water...

Fantastisch!

M. Van Leeuwen,
    27-8-2018

Wat een prachtige appartementen!! Heel ruim en luxe. Lekkere bedden en mooie badkamers met inloopdouche en apart bad, enorme ruimte. Keuken mooi en groot, om zelf te koken alleen de basics aanwezig. Mooi balkon en aan alle kanten van het appartement mooi uitzicht. Zeer vriendelijke dame aan de receptie en ook in het restaurant prima bediening. Wij hebben alleen ontbijt gehad en dat was zeer uitgebreid en aan tafel geserveerd, brie, zalm, verse jus, eitje zoals je wil enz. Erg fijn! Mooi gelegen tov de pistes en de skiverhuur en op loopafstand van diverse restaurants. Enige minpunt is de trap vanaf de autoparking, dat is een stevige klim.

Fantastische vakantie, we gaan beslist terug.

Wim & Nanny,
    25-8-2018

Alles is super in dit hotel.

Schone kamers, goed ontbijt, heerlijk (keuze)diner s'avonds bij HP.

Voldoende activiteiten in de omgeving.

Zeer goed, aan te bevelen

Simone,
    19-8-2018

Zeer gastvrij, mooie ruime en schone kamer, goede ligging en een goed restaurant. Dit alles tegen een gunstig tarief, de moeite waard dus.

Lermoos / Biberwier scoort een 8,5 uit 10, op basis van 268 reviews