Landeck

Reviews over Landeck

Prachtige omgeving

Ad
    17-8-2014

Prachtige omgeving, waar je met de bus naar vele bestemmingen kunt. Binnen een uur ben je met de trein in Innsbruck en in een half uur ben je bij Imst, waar je jezelf kunt vermaken op de rodelbaan. Ook kun je raften, canyoning e.d. wandelen in de bergen en mountainbiken. Voldoende te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Aug 10 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima skigebied voor een beginnend skieer.

M. Goudriaan
    13-3-2014

Skigebied is relatief klein. Met de kabelbaan word je op de berg gebracht. Mooie panoramaroute van boven naar beneden (blauw). Rood is goed te doen, redelijk breed, ook als je geen sterke skieer bent.

Gereisd Met partner in maart 2014

redelijk stadje

fam. wieland
    21-7-2012

Er is een klein winkelcentrum, een kasteel, een station en industrie. De omgeving is veel mooier. Vooral de bergwandelingen zijn erg leuk. Je kunt vanuit Landeck vele uitstapjes maken met de auto. Ook kun je veel sportieve dingen doen, zoal fietsen, mountainbiken, kanoen en natuurlijk wandelen bij uitstek. Uitgaan in Landeck hadden we geen behoefte aan omdat in hotel Mozart de avonden gewoon gezellig waren.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 14 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Motorvakantie

Roel en Natascha Peters
    4-7-2012

Mooi centraal gelegen om van hieruit passen te rijden met de motor. Je zit dicht bij snelwegen waardoor alles binnen korte tijd te bereiken is. Ook voor een dagje zonder motor is er in de omgeving tal van mogelijkheden. Vooral het erlebenisbad in Prutz is een aanrader bij goed weer. Een prima zwembad (voor nog geen €5,00 per hele dag) met een grote ligweide.

Gereisd Met partner in Tue Jun 12 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige plaats met omgeving

A Smits
    24-1-2009

Kom bijna 40jaar (vroeger vaak3keer per jaar)in Landeck.Het bevalt mij noch altijd uitstekend. Wel is in de loop der jaren het uitgaansleven verslechterd.Vroeger was er de sessellift naar Tial, deze is afgebroken wat zeer jammer is. Ook ontbreekt het aan terrasjes om lekker te zitten, er zijn er een paar, maar te weinig. De VVV zou meer moeten organiseren om touristen te trekken.Ook de horica zou hier meer aandacht aan moeten besteden. Verder niets dan lof. Landeck heeft een prachtige omgeving en is de basis voor zeer veel prachtige uitstapjes in de omgeving. Ook de bevolking is zeer gastvrij en aardig. Kortom,voor iedereen die het uitgaansleven niet belangrijk vindt een geweldige vakantiebestemming. Ik hoop er nog vele jaren te kunnen komen. Fam. Smits

Gereisd Met partner in oktober 2008
Landeck scoort een 7,9 uit 10, op basis van 19 reviews