Ladis

Reviews over Ladis

Super geweldig!

Nel van Krieken
    3-3-2019

Het skie gebied was Geweldig heel veel mogelijkheden voor iedereen. Een super leuke skieschool voor kleine kinderen, voor tussen de middag is er goed te eten en erg lekker allemaal! De après-ski bar is een feest om mee te mogen maken zo Gezellig. De accommodatie was er super goed. Ik raad aan om er een keer heen te gaan en te proeven van de mogelijkheden die er zijn. Succes👍

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Fantastisch. Voor herhalingvatbaar!❤️

Anoniem K.
    6-2-2019

Een heerlijk skigebied waar je heel dag op pad bent. We hadden een fijn appartement dat lopend te doen was naar de lift. In het appartement zit een sauna en stoombad. Hier maakte ik fijn gebruik van na de apresski. Samen met mijn schatje waar ik nu 1,5 jaar een relatie mee heb, zou ik dit nog een keer willen beleven. Wil nu samen met hem op wintersport. Afgelopen december was ik er met papa, mama, oma, broer, vriendin van broer en zusje.

Gereisd Met vrienden in december 2018

Voor families die van sneeuw houden

Helen
    23-1-2019

Ladis is al twee jaar mijn ideale vakantiebestemming voor de wintersport. In de eerste week van de kerstvakantie bezoek ik samen met mijn familie dit plaatsje. Het behoort tot het skigebied Serfaus-Fiss-Ladis, maar is naar mijn mening het leukste dorpje om te verblijven. Het is rustig, mooi en nog niet zo volgebouwd met meerdere hotels. Vooral voor gezinnen dus erg geschikt. Met de skilift kom je gemakkelijk in Fiss, waar je vergeleken met Ladis wel beter kan après-skiën. Je kan vanuit hier met de skilift of bus weer terug. Het skigebied is top, veel pistes en ook zeker goed voor beginners (veel blauwe en rode pistes). Weil wir geniessen.

Gereisd Met vrienden in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ladis dorp met eigen karakter

Henk Peltzer
    14-3-2014

Ladis vormt samen met Fiss en Serfaus een groot skigebieden. De charme van het dorp zit vooral in de kleinschaligheid en het vriendelijke karakter. Je zit als het ware in een top skigebied maar dan in een authentiek ,sfeervol Oostenrijks dorpje.

Voor mensen met kinderen is Ladis zowel in de winter als in de zomer een zeer goede bestemming met voor elk wat wils.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2014
Ladis scoort een 8,3 uit 10, op basis van 28 reviews