Kuhtai

Reviews over Kuhtai

Mooi skigebied

Rob Thijssen
    7-1-2017

Kühtai is een mooi klein (42km) skigebied waar je direct de piste op kan. Het hele dorp is het centrum van het skigebied inclusief tunnels onder de weg door om de beide kanten te verbinden. Gevolg hiervan is weinig wachttijden bij liften. Een ieder start bij de lift die het dichtste bij je voordeur ligt. Voor familie skiën ideaal!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2016

Het dorp Kuhtai is klein en simpel en er is niets

Elly en Peter van Roekel
    11-8-2016

Het ligt op 2210 meter hoogte en het is er koud, heel koud. in augustus 2016 sneeuw in de morgen 2 graden buiten , in plaats van wandelen kun je bijna skieen. Het heeft ook zijn mooie kanten natuurlijk. Als je naar het dorp beneden wilt Oetz of Vils is het of 18 KM de berg af of 27 km. De omgeving is prachtig , wandelen is prima , liften gratis , bus naar insbruck gratis. Mensen zijn vriendelijk , wat wil je nog meer.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Panoramisch skiën

Jan Paul
    24-9-2015

Prachtig gelegen dorp dat omringt wordt door het skigebied. Je kunt hier mooi skiën op diverse pistes die allemaal een heel eigen karakter hebben. Wij hadden er lekker weer bij, waardoor de temperatuur erg lekker was. In de ochtend voelde het wel wat koud aan.

Gereisd Met partner in Sat Feb 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische omgeving!

Trees Gheysen
    6-6-2015

Kühtai is een echt wintersportdorp, in de zomer valt er, qua uitgaan of cultuur, niets te beleven, maar voor de natuurliefhebbers is er heel veel te beleven in deze schitterende omgeving. Je kan er fantastische wanderlingen maken!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Leuk gemoedelijk dorp

Corisande
    16-3-2015

Familiebestemming voor ervaren skiers die het op prijsstellen ook tijd met hun kinderen door te brengen. Het skigebied zelf is niet al te groot, maar de pistes zijn breed en uitdagend genoeg. Geen lange wachttijden bij de liften en voor wie wil een paar berghutten voor een kop koffie onderweg. Ook de mogelijkheid tot Rodelen in het dorp.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Feb 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Kuhtai scoort een 8,6 uit 10, op basis van 47 reviews