Hotel Zentral

• Ligging t.o.v. pistes7,5

142 reviews over Hotel Zentral in het Nederlands

Super

Lia de Kamper, 7-3-2018

Hotel Zentral in Kirchberg is fantastisch. Het eten is supergoed: zelfs champagne bij het ontbijt! De kamers zijn mooi en schoon. Vriendelijk personeel. Kortom : een aanrader!

Droomhotel

Manfred en Jenny Tarant, 7-2-2018
        • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben weer een topvakantie gehad in Hotel Zentral. Voor ons voelt dit al heel veel jaren als thuiskomen. Zoals altijd heel vriendelijk personeel, een bijzonder goede keuken en met Elisabeth hebben wij ook een goede band opgebouwd. Altijd is er weer iets vernieuwd in het Hotel om het de gasten nog meer naar de zin te maken. Voor ons geen ander Hotel. We hopen hier nog vele jaren te mogen verblijven
        • Ligging t.o.v. pistes7

Ik begin met minpuntjes, aan onze kant van het hotel werden ergens tussen 22.00 en 24.00 uur vele lege flessen in een container gemikt, dan val je niet goed in slaap.Ik had een badmuts verwacht in doucheruimte die was er niet en ik had een klok bij de wellness ook fijn gevonden. Dan nu een aantal pluspunten; Het hotel ligt in gezellig dorpje met supermarkt, drogist (voor de vergeten badmuts), VVV, diverse eettentjes en winkels. Meerdere bushaltes brengen je naar diverse pistes, wij waren in Brixum, Westendorf, Pengelstein op de Hanekam (Kitzbuhel), KI-West en hebben elke dag fantastisch kunnen skiën. Alle weertypes kwamen langs. Soms hangt de mist beneden en schijnt boven de zon.

Hotelkamer was prima,dwz ruim, grote kast, haakjes voor skikleding, tafeltje met 2 stoelen, lampjes naast bed, voldoende stopcontacten. Keykaart werkt op diverse ruimtes in hotel. Het ontbijt en diner was heerlijk qua smaak, ruim saladebuffet, zelfs voor Nederlandse begrippen en dan nog gevolgd door soep of klein voorgerecht, dan hoofdgerecht (ook vegetarisch) en toetje. Het ontbijtbuffet is internationaal, 5 soorten museli, kazen, broodjes, toast, gebakken eieren met spek, spiegel ei, gekookt ei, fruit, champagne voor wie wil en allerlei zoet beleg. De receptiemedewerkers niet allemaal even vriendelijk maar je werd wel op weg geholpen. Nee, neem dan de dame (Beate) die ons elke ochtend en avond bediende aan tafel, zeer vriendelijk en een bron van informatie, zij is een echte professional. Buiten het hotel is een apart schuurtje waarin zowel ski's als board goed opgeborgen kunnen worden, de ruimte voor skischoenen is onder in hotel, ruim en elke ochtend droge schoenen aan is ook erg prettig. De sfeer aan de bar en in lounche relaxed. De wellness was zeer goed, 4 verschillende sauna's, voldoende uitrusttoelen en waterbedden, fijne douches en zachte haddoeken, Badjes kan je lenen tegen borg, net als sleutel van kluis.

Kortom een heel plezierige plek als uitvalsbasis naar skipistes.

We hebben een aantal aanbieders voor Zentral voor je op een rij gezet:

Heerlijk hotel, goed eten, fantastische wellness.

Neeltje, 14-12-2017
        • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel op loopafstand van het centrum, dichtbij skibushalte en skiverhuur.

Onwaarschijnlijk tevreden

Lea, 9-9-2017

We waren uiterst verrast over de mooie suitekamer, het ontbijt was volledig, het diner lekker en netjes opgediend door ober Andrei die heel beleefd en de regels van de kunst kent.

Het enige dat voor mij nog iets meer vakantie zou hebben gegeven was een zwembad dat ontbrak.

Gewweldig fijn en vooral schóón hotel

Cootje Lelyveld, 21-8-2017

Op loopafstand van het centrum en station

zeer zeer goed hotel, pure klasse een aanrader

verwichte - tryzno, 24-7-2017

het is een zeer goed hotel pas gerenoveerd, goede propere kamers met heel vriendelijk personeel en lekker eten. Gelegen op loopafstand van het centrum.Het aanbod ter plaatse is ruim voldoende.

Top hotel!

Angela, 2-3-2017
        • Ligging t.o.v. pistes7

Ik kan niet anders zeggen dat het een super hotel is. Alles is keurig netjes verzorgd. Bij aankomst kregen we een upgrade naar een suite omdat alle kamers vol zaten.

Het eten is prima in orde en het personeel geeft je alle aandacht!!

Gezellige bar waar je savonds maar ook overdag prima kunt zitten.

Het enige minpuntje is dat je een stukje moet lopen naar de ski bus. Maar daar kan het hotel ook niks aan doen

Kortom... een echte aanrader.. !! We gaan zeker nog eens terug.

Super!

A. K., 12-2-2017
        • Ligging t.o.v. pistes7

Aller eerst zijn er uiteraard altijd mensen die iets aan te merken hebben. Er mag inderdaad aan de bar worden gerookt maar dat ruik je echt niet in de eetzaal laat staan in de kamers! En nee ik rook zelf niet! Er zijn onlangs nog wat verbouwingen gedaan en het is echt schitterend geworden. Wij komen hier al 4 jaar met onze zoon en hij wordt door iedereen in de watten gelegd niks is teveel, patat, schnitzel, ijs, u roept de bediening brengt! Er is geen animatie maar lijkt me ook overbodig na een dag skiën. Dit is echt het schoonste hotel waar wij ooit zijn geweest, eten is heerlijk, het dessert buffet tijdens het gala diner is de aanrader van de week, Top service en fantastische bedden! Geen zwembad maar daarintegen een heerlijke super schone Wellness.

Voor ons weer een super vakantie in Hotel Zentral

Manfred en Jenny Tarant, 6-2-2017
        • Ligging t.o.v. pistes8

Alles is super. Wij kunnen geen enkel minpunt bedenken. De kamer was weer perfect. Het eten uitstekend. De bediening uiterst vriendelijk. Wij komen hier al 8 jaar en gaan beslist volgend jaar hier weer naar toe. Voor ons is er geen beter hotel. Wij voelen ons hier thuis. Het Hotel was al prachtig, maar na de renovatiewerkzaamheden is het helemaal een plaatje. Groot compliment aan de familie Aschaber.

We hebben een aantal aanbieders voor Zentral voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zentral in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zentral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zentral scoort een 8.57 uit 10 op basis van 143 reviews.