Hotel Zentral

Hotel Zentral
9,8

• Ligging t.o.v. pistes9,0

148 reviews over Hotel Zentral in het Nederlands

Een vakantie om nooit te vergeten!

Lia de Kamper
10-3-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor de achtste keer op rij in hotel Zentral geweest. Wij hadden de nieuwste suite op 5 hoog. Prachtig! Het eten was prima, niets op aan te merken. Net als de schoonmaak, elke dag super schoongemaakt. 1 x per week een Schlemmerbuffet, geweldig lekker. Het personeel is aardig en lief voor jong en oud! Het voelt hier elke keer weer als thuiskomen! Tot volgend jaar!

Gereisd Met partner in februari 2019

Wim en Esther
10-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig hotel met super service, werkelijk alles klopt hier! We verbleven in de nieuwe suites met enorm balkon. Geweldige kamers en in suite Kirchberg een eigen sauna voor 8 personen. Eten is top 1 x per week tiroler buffet echt super.

Gereisd Met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor ons is er maar 1 hotel, Zentral :)

Manfred en Jenny Tarant
7-2-2019
  • Ligging t.o.v. pistes7

Voor ons het 9e jaar dat we in dit fantastische hotel verbleven. Het voelt ieder jaar weer als thuiskomen. Wat ons betreft blijven we altijd naar dit hotel komen. Lief personeel en de eigenaars doen er alles aan om het de gasten zo goed mogelijk naar de zin te maken. Ze gaan geweldig met hun tijd mee en ieder jaar is er weer iets wat prachtig vernieuwd is. Ze blijven aan de weg timmeren.

Neckermann

Geweldig, voor herhaling vatbaar.

Riky Foederer
26-9-2018

Het was een uitstekend hotel met zeer vriendelijk personeel heel proper en zeer goed van eten en drinken.

Er valt niets maar dan ook helemaal niets af te keuren.

Gereisd Met vrienden in september 2018

ieder keer thuis komen

verwichte - Tryzno
      17-7-2018
      • Ligging t.o.v. pistes9
      • Ligging t.o.v. pistes9

kwalitatief een zeer goed hotel, kamers, eten , hygiëne en personeel tip top ik kan geen enkel tekort benoemen, onze hele groep was een en al lof over het hotel en het verblijf aldaar, Wij hopen volgend jaar weer van de partij te mogen zijn.

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Geweldig en voor herhaling vatbaar

Truus oonk
      2-7-2018
      • Ligging t.o.v. pistes10

Een geweldig hotel, mooie kamer en fantastisch eten. Echt een aanrader

Gereisd Met vrienden in juni 2018

Super

Lia de Kamper
      7-3-2018

Hotel Zentral in Kirchberg is fantastisch. Het eten is supergoed: zelfs champagne bij het ontbijt! De kamers zijn mooi en schoon. Vriendelijk personeel. Kortom : een aanrader!

Gereisd Met partner in februari 2018

Droomhotel

Manfred en Jenny Tarant
          7-2-2018
          • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben weer een topvakantie gehad in Hotel Zentral. Voor ons voelt dit al heel veel jaren als thuiskomen. Zoals altijd heel vriendelijk personeel, een bijzonder goede keuken en met Elisabeth hebben wij ook een goede band opgebouwd. Altijd is er weer iets vernieuwd in het Hotel om het de gasten nog meer naar de zin te maken. Voor ons geen ander Hotel. We hopen hier nog vele jaren te mogen verblijven

Gereisd Met vrienden in januari 2018

Optimale verzorging om 8 dgn fantastisch te skiën.

Lycke
          7-1-2018
          • Ligging t.o.v. pistes7

Ik begin met minpuntjes, aan onze kant van het hotel werden ergens tussen 22.00 en 24.00 uur vele lege flessen in een container gemikt, dan val je niet goed in slaap.Ik had een badmuts verwacht in doucheruimte die was er niet en ik had een klok bij de wellness ook fijn gevonden. Dan nu een aantal pluspunten; Het hotel ligt in gezellig dorpje met supermarkt, drogist (voor de vergeten badmuts), VVV, diverse eettentjes en winkels. Meerdere bushaltes brengen je naar diverse pistes, wij waren in Brixum, Westendorf, Pengelstein op de Hanekam (Kitzbuhel), KI-West en hebben elke dag fantastisch kunnen skiën. Alle weertypes kwamen langs. Soms hangt de mist beneden en schijnt boven de zon. Hotelkamer was prima,dwz ruim, grote kast, haakjes voor skikleding, tafeltje met 2 stoelen, lampjes naast bed, voldoende stopcontacten. Keykaart werkt op diverse ruimtes in hotel. Het ontbijt en diner was heerlijk qua smaak, ruim saladebuffet, zelfs voor Nederlandse begrippen en dan nog gevolgd door soep of klein voorgerecht, dan hoofdgerecht (ook vegetarisch) en toetje. Het ontbijtbuffet is internationaal, 5 soorten museli, kazen, broodjes, toast, gebakken eieren met spek, spiegel ei, gekookt ei, fruit, champagne voor wie wil en allerlei zoet beleg. De receptiemedewerkers niet allemaal even vriendelijk maar je werd wel op weg geholpen. Nee, neem dan de dame (Beate) die ons elke ochtend en avond bediende aan tafel, zeer vriendelijk en een bron van informatie, zij is een echte professional. Buiten het hotel is een apart schuurtje waarin zowel ski's als board goed opgeborgen kunnen worden, de ruimte voor skischoenen is onder in hotel, ruim en elke ochtend droge schoenen aan is ook erg prettig. De sfeer aan de bar en in lounche relaxed. De wellness was zeer goed, 4 verschillende sauna's, voldoende uitrusttoelen en waterbedden, fijne douches en zachte haddoeken, Badjes kan je lenen tegen borg, net als sleutel van kluis. Kortom een heel plezierige plek als uitvalsbasis naar skipistes.

Gereisd Met vrienden in januari 2018

Heerlijk hotel, goed eten, fantastische wellness.

Neeltje
          14-12-2017
          • Ligging t.o.v. pistes8
          • Ligging t.o.v. pistes8

Hotel op loopafstand van het centrum, dichtbij skibushalte en skiverhuur.

Gereisd Met vrienden in februari 2017

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
          • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
          • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
          • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Kleurentherapie sauna, Stoombad / Turks bad, Zout sauna
          • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
          • Sport & SpelBiljart
          • WintersportSki lessen, Ski tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zentral in Kirchberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zentral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.