Kirchberg

Reviews over Kirchberg

Hopelijk voor herhaling vatbaar

Amarantha van Alem,
    1-3-2019

Vanwege alleenstaand met 4 kinderen en bewindvoering kon ik al 8 jaar niet op vakantie.

Me jongste dochter is vanaf geboorte al ziek en nu bijna 6 jaar later helaas uitslag dat ze een spierziekte heeft dus we waren echt aan een vakantie toe.

Nu heb ik oud en nieuw met de kinderen gevierd in Oosterijk.

We hebben genoten van het prachtige land en geweldige sneeuw.

De kinderen zag ik die dagen echt stralen van geluk en zag ze genieten.

Dit doet een moeder hart goed.

De kinderen vragen mij elke dag mama gaan we snel weer op vakantie dus wordt weer hard sparen en hoop dat dan snel me kinderen weer zo mag zien genieten en stralen.

Het was een geweldige ervaring in een prachtig land en vriendelijke bevolking.

Hoop dit snel weer te mogen ervaren

Gereisd met jonge kinderen in december 2018

Fantastisch, wij komen hier al jaren!

Cynthia Last,
    11-2-2019

Wij komen samen met ons gezin (52 jr, 50 jr, 24 jr, 19 jr) al jaren in dit prachtige dorp. Iedereen kan lekker hun eigen gang gaan. De jeugd gaat de ápresski in, shoppen, frikandel speciaal halen, rodelen, noem maar op. Voor de 'oudere' garde is het leuk om een wandeltocht te maken, is langs te gaan bij het lokale kerkje of om bijvoorbeeld met een kort ritje een kijkje te nemen in het chique om de hoek gelegen Kitzbuhel. De mensen zijn super vriendelijk!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Kirchberg; aanrader voor de wintersporter!

claire Verhoeven,
    9-2-2019

wij verbleven in Gasthof Alpenrose in Kirchberg en hebben echt een super vakantie gehad net vrienden! Heel mooi skigebied zowel voor beginners als ervaren wintersporters. Gezellig en leuk dorpje met leuke après ski. Ik zou dit gebied zeker aanraden en ook ons verblijf was top!

Gereisd met vrienden in december 2018

Ik wil er wonen!!

Annelies,
    8-2-2019

Al 37 jaar "ons' dorp voor de jaarlijkse skivakantie in Oostenrijk. Doordat het net over de grens ligt, is het makkelijk aan te rijden. Heerlijk pittoresk dorp met goede restaurants en winkels. Zelf daar begonnnen met skiën en nu is onze dochter daar ook gestart. Prettige skischolen met nederlands sprekende leraren. Ook in het laag seizoen. Groot skigebied met moderne liften. Wel afhankelijk van de bus of auto aangezien de meeste accommodaties niet aan de piste liggen. Ook geschikt voor wandelaars en langlaufers.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

fantastisch!

V,
    8-2-2019

Kirchberg is een mooi, groot skigebied. De omgeving is prachtig. De hotels liggen niet aan de piste, maar de skibussen rijden door het hele dorp naar alle liften! Er zijn 3 grote skischolen. Het gebied is kindvriendelijk ingericht. De aprés ski is super! De Eisbar is zeker een aanrader met regelmatig live optredens van bekende artiesten. Ook voor goede restaurants kan je in Kirchberg terecht, denk aan Kupferstube en Pfeffermühle. Als je een goede pizza wilt eten kan je het beste terecht bij Per Tutti. In de avond zijn er ook activiteiten zoals rodelen, show van de skischool en bij de skiwiese van Skischule Kirchberg zijn ook regelmatig activiteiten.

Gereisd met partner in januari 2019
Kirchberg scoort een 8,8 uit 10, op basis van 523 reviews