Jerzens

We hebben een aantal aanbieders voor Jerzens voor je op een rij gezet:

vakanties Jerzens

We hebben een aantal aanbieders voor Jerzens voor je op een rij gezet:

Reviews over Jerzens

Geweldig overzichtelijk en vriendelijk skigebied

Ida
    17-2-2019

Jerzens, Hochzeiger is een skigebied met een redelijk aantal pistes (blauw, rood en zwart). Het is zeer overzichtelijk gebied en zeer zeker geschikt voor gezinnen en mensen die gewoon lekker relaxed willen skiën. Nu lag er in februari genoeg sneeuw en kon je ook heerlijk buiten de pistes skiën en in dit geval zonder gevaar op lawines. Er zijn een aantal hotels, appartementen gelijk bij de gondelbaan. Super handig?! Maar ook in het dorp zelf zijn er genoeg hotels, pensions en appartementen. Vanuit het dorprijdt er een prima pendelbus van en naar het skigebied Hochzeiger. Ook bestaat er een mogelijkheid om naar de Piztaler Gletscher of naar de Rifflsee te gaan (met de bus of mijn eigen auto). Boven bij liften zijn een aantal après-ski barretjes. In het dorp hebben diverse hotels en pensions zelf gezellige gelegenheden om wat te drinken en na te praten over de skidag. Al met al een mooi, gezellig en overzichtelijk skigebied. Een aanrader.

Gereisd Met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super skigebied

Jacobs
    16-1-2018

Zeer mooie pistes voor elk wat wils. De dal-afdaling is niet direct geschikt voor de prille beginners. Hiervoor zijn mooie piste (blauw) bovenin het gebied aanwezig. De piste worden goed geprepareerd met een kritische nood dat het personeel van de sleeplift naar de zollberg kan wat meer behulpzaam zijn.

Een aanrader is de techniek rondleiding welke op donderdags gratis gegeven wordt.

Gereisd Met vrienden in januari 2018

Prima skigebied

annemariepeters
    28-7-2015

Prima skigebied qua prijs/kwaliteit. De liften vonden wij wat eenvoudig, zijn meer luxe gewend in Fiss. Dit jaar gekozen voor kindvriendelijke prijzen en dat is in het Pitztal absoluut het geval!! Voor kinderen hoeft niet betaald te worden en dat maakt het heel aantrekkelijk, dan neem je de een Oudegem liften voor lief. Wij waren er met kerst en zoals overal lag er weinig sneeuw, toch hebben ze er het beste van gemaakt en konden we beperkt toch prima skiën.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2014

Mooie omgeving en vriendelijke mensen

Mayra
    23-6-2014

Het is een mooi gebied om wandelingen te maken en met de Hochzeiger berghbahn kun je naar het Mittelstation om van daaruit diverse wandelingen te kunnen maken. De Tanzalm is leuke plek om iets te gaan eten en/of drinken (zeer vriendelijk personeel). Wanneer je vanaf het dalstation naar boven gaat lopen, is de Stadlerhütte nog redelijk aan te lopen (mits je goed ter been bent) voor eten en drinken en dat kan door het bos (steilere route) of via de bredere paden (langere weg).

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

voor herhaling vatbaar

saskia
    26-12-2013

Ik vond de blauwe piste minder blauw als ik gewend was van afgelopen jaren. Wij hebben niet meer gezien dan piste en hotel. Goede bus verbinding!!! Ook een locker via hotel zodat je niet steeds hoeft te slepen met skispullen, goed geregeld! Maar om te oefenen is dit een prima gebied!

Gereisd Met jonge kinderen in december 2013
Jerzens scoort een 8 uit 10, op basis van 56 reviews