• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Jerzens

Super skigebied

Jacobs, 16-1-2018

Zeer mooie pistes voor elk wat wils. De dal-afdaling is niet direct geschikt voor de prille beginners. Hiervoor zijn mooie piste (blauw) bovenin het gebied aanwezig.

De piste worden goed geprepareerd met een kritische nood dat het personeel van de sleeplift naar de zollberg kan wat meer behulpzaam zijn.

Een aanrader is de techniek rondleiding welke op donderdags gratis gegeven wordt.

Geweldig !

Eilke, 7-12-2017

Mooi klein skigebied ideaal voor jonge kids, met de gondel naar 2000m daar zijn de skischolen .

Eind van de middag op ski’s naar het dal of per gondel . Kinderen raken daar nooit zoek!!!!

Rustig bergdorp

H. Weijters, 21-9-2015
    Jerzins lis een rustig, klein dorp aan het begin van het Pitztal.

Prima skigebied

annemariepeters, 28-7-2015
    Prima skigebied qua prijs/kwaliteit. De liften vonden wij wat eenvoudig, zijn meer luxe gewend in Fiss. Dit jaar gekozen voor kindvriendelijke prijzen en dat is in het Pitztal absoluut het geval!! Voor kinderen hoeft niet betaald te worden en dat maakt het heel aantrekkelijk, dan neem je de een Oudegem liften voor lief. Wij waren er met kerst en zoals overal lag er weinig sneeuw, toch hebben ze er het beste van gemaakt en konden we beperkt toch prima skiën.

mogelijkheid om mooie wandelingen te maken

ostyn, 20-7-2015
    het middelstation is goed aangepast voor aangename wandeling met kinderen
Jerzens scoort een 7,8 uit 10, op basis van 55 reviews