Itter

We hebben een aantal aanbieders voor Itter voor je op een rij gezet:

vakanties Itter

We hebben een aantal aanbieders voor Itter voor je op een rij gezet:

Reviews over Itter

Itter, heerlijk rustig, prachtige natuur, genieten

Ronald Mens
    19-1-2019

Itter is een zeer rustig dorpje tussen Soll en Hopfgarten in het Skiwelt Wilder Kaiser Brixental. Het is een mooie uitvalbasis voor een prachtig ski gebied als je niet in de drukte van de populairdere plaatsjes als Soll of Hopfgarten wil zitten. Met kinderen ook een prima plek omdat de skischolen in Itter een stuk rustiger zijn als in de drukke plaatsen . De appresski is niet wild in Itter maar onderaan de gondel kan men zeer aangenaam genieten van een lekker Oostenrijks pilsje terwijl de kids nog wat nagenieten op de aangelegen oefenwijde. Mooie bijkomstigheid is dat de rode 30 naar Itter een super afdaling is die je graag meerdere keren per dag pakken wil en wil je de basistechnieken van je kids rustig doornemen ga dan naar de blauwe 34, een lekkere blauwe afdaling waar zowat niemand gebruik van maakt......de berg is helemaal van jou.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne wintersportplaats en mooie omgeving

leo ouweneel
    17-11-2017

Ligt niet zo hoog en altijd niet sneeuwzeker maar een prachtig wandelgebied ook in de zomer. Grönholdz is een prachtig appartement maar wel vroeg boeken in de wintermaanden. Ook in de zomer zeer aan te bevelen

Gereisd Met partner in december 2015

Itter is een klein rustig plaatsje.

willie
    3-9-2017

Je kunt het kerkje bezichtigen en je heb er een wandelpad langs allerlei rozen er staat een kasteel maar die is niet te bezoeken, verder is er weinig te doen. Beter kun je naar Hopfgarten gaan als je op de camping Schlossberg zit die plaats heeft meer te bieden.

Verrassend plaatsje......

Familie Zwaagman
    9-8-2016

Tijdens ons verblijf op Terrassencamping Schlossberg Itter zijn we ook een paar keer in Itter geweest. In de winter een wintersportplaats. In de zomer is het er rustig. Wandelgelegenheden volop (o.a. naar de Hohe Salve), met fraaie vergezichten. Voor kinderen is de Rosenweg een leuke activiteit, met halverwege een Ridderslot waar ze zich even kunnen vermaken. Maar de korte wandeling is vanwege het fraaie uitzicht richting Worgl ook voor volwassenen leuk. Toeristische informatie in het centrum (met gratis WIFI), ook toegankelijk als het bureau zelf is gesloten.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Aanrader! Komen er zeker nog terug.

willem
    23-6-2015

Als je van natuur, wandelen, fietsen en uitstapjes naar plaatsen in de naaste omgeving houdt. Aanrader is Hopfgarten , leuk klein plaatsje met een koffiebar Aroma ( aan de Markt tegenover de kerk) overheerlijke koffie en eigengemaakte koffie en meer dan geweldige bediening!

Gereisd Met partner in juni 2015
Itter scoort een 7,2 uit 10, op basis van 31 reviews