Reviews over Innsbruck

Geweldig

Monique van loenen,
    14-3-2018

Dicht bij centrum van essen 5 min. Lopen dichtbij station. Schoon, prima bed. Douche beetje klein. Goed ontbijt.

Grandioos!

Jolanda,
    12-1-2018

Het was allemaal net gerenoveerd. Eigenlijk geen negatieve dingen, al was er wel een smalle (eigen)parkeergarage. Met een grote auto kom je er bijna niet meer uit. In het centrum. Je kan er ook ‘s avonds eten, in het restaurant. Personeel was fantastisch. Bedden en kamer was top. Gratis bussen naar de pistes, als je een pistekaart had was er heel veel gratis.

vlakbij de snelweg en megastores

mv,
    10-4-2017

lekker hotelvlakbij de magastores en met de bus halte voor de deur

binnen 10 min in de stad of 15 min bij de luchthaven

Prima plek om te overnachten

Sjors,
    6-9-2016

Prima plek om te overnachten, wel midden in de drukke stad. Simpele kamers voor een prima prijs.

perfect hotel met persoonlijke touch

Paul Bentvelsen,
    17-6-2016

Prettig klein hotel met zeer vriendelijke empathische humorvolle eigenaar. Op 10 min loopafstand van het centrum van Innsbruck.

Ruime kamer met comfortabele bedden en mooi uitzicht op de rivier Inn,en bergen.

Gratis parkeerplaats voor de deur. Uitgebreid ontbijt met perfecte koffie.

Schoonmaak is goed. Helaas maar kort geweest. Aanrader!

Innsbruck scoort een 8,7 uit 10, op basis van 135 reviews