Innsbruck

Reviews over Innsbruck

Elk jaar weer

Kelly Schoenmaker,
    19-2-2019

Dit is een hele mooie plek in oostenrijk 10 jaar lang elk jaar geweest er is van alles te beleven. Genoeg winkels genoeg openbaae vervoer. En een gouden dak als toerisme plek

Zeker een aanrader om een dagje rond te kijken.

Gereisd met vrienden in juli 2017

sfeervol en heel gezellig

Lotte,
    15-2-2019

Het is altijd een top week in Innsbruck! Ik ga Altijd met een hele groep. Veel barretjes maar ook leuke winkeltjes. Dichtbij de bergen. Plan wel van te voren je activiteiten, anders haal je niet het meeste uit week.. en dat is zonde. Vrij historisch centrum waar altijd wel Iets is te doen op de straten! Zeker een bezoek waard om naar Innsbruck te gaan. Ook makkelijk te combineren als je een week skiët bij de wilde kasier, om een dag naar Innsbruck te gaan.

Gereisd met vrienden in februari 2017

Zeker aan te raden

J,
    10-2-2019

Er zijn meerdere kleine skigebieden die prima zijn voor beginners en gevorderde en voor zowel skiërs als snowboarders. De skigebieden zijn goed bereikbaar vanuit Innsbruck via de skibus of het treintje. Lekker een dagje skiën en dan s ‘avonds lekker een drankje doen in Innsbruck of misschien heb je een dag even geen zin om te skiën dan is er van alles te bekennen in de stad.

Gereisd alleenreizend in januari 2019

fantastich

martin,
    3-3-2018

een prachtig land veel natuur de mensen zijn vriendelijk en vele grote steden de

vakantiehuisjes zijn ons altijd prima bevallen ,netjes en alles aanwezig er is genoeg te bezichtigen we zijn er nu 4keer geweest wel jaar elk een andere omgeving

Gereisd met partner in augustus 2017

Fijne, vriendelijke stad!!

Machteld Schoone,
    17-2-2018

Wat een leuke, vriendelijke stad met aardige inwoners, mooie musea, fijne restaurant en kroegen en constant uitzicht op wit besneeuwde toppen. Er heerst een zeer positieve en open vide in Innsbruck en waren aangenaam verrast. Met de Innsbruck kaart kan je gratis gebruik maken van het zeer goede openbaar vervoer, je kan kabelbanen en trammetjes pakken hoog de bergen in en je gaat makkelijk van museum naar kasteel. We hebben het erg fijn gehad!

Gereisd met partner in februari 2018
Innsbruck scoort een 8,7 uit 10, op basis van 138 reviews