Imst

We hebben een aantal aanbieders voor Imst voor je op een rij gezet:

vakanties Imst

We hebben een aantal aanbieders voor Imst voor je op een rij gezet:

Reviews over Imst

mooi om te wandelen en shoppen

edmondke
    25-9-2017

het centrum van Imst stelt niet zoveel voor maar aan de kerk kan je een prachtige wandeling (wel klimmen) naar Hoch-Imst langs de bergriviertjes (rosengartnerslucht) gewoon fantastisch mooi, vele wandelingen en bezichtigingen mogelijk

Gereisd Met partner in september 2017

Mooi uitgangspunt maar geen bijzondere plaats

Jan van Eerden
    9-1-2017

Imst is een tussen bergen samengepropte stad/dorp met een vriendelijke bevolking en veel winkelmogelijkheden. Er is zelfs een grote Mediamarkt. Blijf je er meer dan een dag, bezoek dan zeker de Rosengartenschlucht. Wij kozen Imst als stop na de Fernpass richting zuiden.

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk stadje

Henri
    18-9-2013

Het centrum is niet groot. Leuk om te lopen is de weg langs de berg met allemaal kelders en schuren in de berg gehakt en gebouwd. In Imst begint de Rosengartenschlucht. Er zijn een aantal leuke restaurantjes. Voor de winkels hoef je de "binnenstad" niet te doen, want alles is zowat verhuisd naar het industriegebied buiten Imst.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Niet meer wat het was...

Saskia
    18-6-2012

24 Jaar geleden hebben wij 12 jaar op camping Am Schwimmbad gestaan. Imst is op zich niet veel veranderd maar wat opviel is dat er veel winkels en panden leegstaan. Dit doet de sfeer niet ten goede! Verder is de omgeving super mooi. Aanraders zijn toch wel de Rosengartenschlucht, Muttekopf, Alpinecoaster bij Hoch Imst!! Wij verbleven in Hotel Neuner aan de rand van Imst en is een erg goed hotel. Probeer bij het boeken te vragen naar een kamer die niet aan de achterzijde ligt (vanwege de drukke weg).

Gereisd Met vrienden in Thu Jun 14 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

bijzonder mooie omgeving

Henriette
    30-4-2012

Imst is een plaats midden in de Alpen. Het plaatsje op zich is niet echt bijzonder, de omgeving des te meer. Je kunt hier heerlijke wandelingen maken. Er loopt een hele lange sesselbahn tot boven aan de bergen. Prachtig uitzicht.Je zit redelijk dichtbij Innsbruck.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Imst scoort een 9,5 uit 10, op basis van 40 reviews