Höfen

Reviews over Höfen

eenvoudig

Nicolle
    26-2-2013

Wanneer je naar Höfen voor je rust en beginnend wintersport komt, zit je op de goede plek. Het is een goed begin om te starten en ervaren wat wintersport je te bieden heeft. Wanneer je van apré ski houdt is hier niet veel keuze: er is namelijk 1 (zeer gezellige) stube onder de Schollenwiesen lift. De Hanenkamm heb ik zelf niet ervaren op het gebied van apré ski. Wanneer je van uitgaan houdt is dit gebied ook geen goede keuze. Er is namelijk een bar in Höfen "Fuxloch"en deze was maandag tot en met woensdag geopend. Wij hadden er wel veel plezier (verwacht über Oostenrijks feest, geen Nederlandse muziek etc.)

Gereisd Met vrienden in februari 2013
Höfen scoort een 9,4 uit 10, op basis van 2 reviews