Hochsölden

Reviews over Hochsölden

mooi

Fam Kumpen
    24-8-2010

Zeer mooie vakantiebestemming maar in de zomer meer een beetje afgelegen. Ons hotel was ook het enige dat geopend was in de zomer daardoor was het boven op de berg een beetje leeg. Maar toch was het zeer indrukwekkend om zo hoog te vertoeven met onze neus letterlijk in de wolken.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig hoteldorpje

Andreas
    6-8-2008

Het is maar net wat je zoekt, maar wij willen juist geen herrie, disco's en drukte als we op vakantie zijn. Wat dat betreft voldeed Hochsölden aan onze verwachtingen. Het is een rustig dorp, dat alleen bestaat uit hotels. Er zijn geen winkeltjes, of uitgaansmogelijkheden. Daarvoor moet u afdalen naar Sölden. Daar is genoeg te doen, maar dan mij lief is.

Gereisd Anders in augustus 2008
Hochsölden scoort een 8,4 uit 10, op basis van 15 reviews