Heiterwang

Reviews over Heiterwang

Fantastisch dorpje

Matthijs en Katja
    13-2-2013

Uitstekend voor mensen die van een veelzijdige vakantie houden. Veel mogelijkheden voor sporten: wandelen, langlaufen en skieen. Het dorpje biedt veel rust. De treinverbinding maakt Heiterwang zonder extra kosten (betaalde toeristenbelasting is voldoende) onderdeel van de stad Reutte

Gereisd Met vrienden in februari 2013

Op doorreis geschikt voor stopover

Lindo63
    4-7-2012

Op doorreis naar Italie was dit een prima stopover? Er was weinig te doen, behalve de dorpsvergadering van mannen van middelbare leeftijd voor de kazerne van de vrijwillige brandweer...... Ook weer mooi meegemaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 29 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heiterwang is een klein rustig dorpje, mooi gelegen in het

ria dane
    25-5-2007

Heiterwang is een klein rustig dorpje, mooi gelegen in het dal. Alvan verre is het bolvormige kerktorentje te zien. Winkels zijn er niet, alleen een bakkertje dat tot 's morgens 9.30 uur geopend is. Voor boodschappen kun je het beste naar Reutte gaan ongeveer 5 km van Heiterwang. In het dorp is wel een bank met een pin automaat, ook zijn verschillende restaurants waaronder een pizeria. De Heiterwangersee is een prachtig meer, waar 's zomers gevist wordt en waar je zwemmen kan. Een wandeling rond de Heiterwangersee is een "must". Direct aan het meer ligt een kleine camping, een aanrader voor rustzoekers en mensen met kinderen tot ongeveer 10 jaar.

Gereisd Met partner in mei 2007

héél charmant en pittoresk dorpje

frans vanisterbecq
    1-2-2007

héél charmant en pittoresk dorpje. zowel in zomer als winter héél rustig. lekker eten in zowel forellenhof,fischer am see en gasthof post.Bij" sunnawirt "begroet Paul je met stemmige muziek en een lekker schnaps ! héérlijk wandelen langs de oevers van het meer,naar klausenwald en naar Bichlbach. in de winter is zelfs de trein gratis met "gastekarte" Fietsers krijgen een rustig vrijwel vlak parcours voorgeschoteld.een aanrader !!

Gereisd Familie in juni 2006
Heiterwang scoort een 5,4 uit 10, op basis van 28 reviews