Gotzens

Reviews over Gotzens

prima plek voor beginners

jacobijn
    15-2-2015

klein m aar fijn skigebied, prima voor beginners. Mooie pistes, maar niet heel veel in aantal. Heel socht bij Innsbruck, dus na een ochtendje skieen, kun je 's middags Innsbruck verkennen. Mooie stad!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2015

Mooi skigebied

Claudia van den Dries
    10-2-2011

Het is een mooi skigebied en het ligt ca. 7 km van Innsbruck af. Met het openbaar vervoer prima te doen! In het dorpje Götzens zelf is verder niet zo veel te beleven. Van après ski en dergelijke hebben wij niets gemerkt. Aangezien wij een hotel all inclusive hebben geboekt, kunnen wij niets vertellen over de plaatselijke restaurantjes.

Gereisd Met partner in januari 2011

Heerlijke vakantie

mirjan
    23-3-2010

Wij hadden het magic mountains pakket (all in formule) wat er mede voor gezorgd heeft dat wij een top vakantie hebben gehad! Bij Götzens zelf 2 fijne afdalingen tot aan dalstation, één fijne blauwe afdaling en één rode afdaling die ook goed te doen is na een aantal skilessen. Wanneer je wat gevorderd bent zeker upgraden naar een skipas voor het gehele skigebied axamer lizum(50 euro voor een hele week), hier zijn veel mooie rode pistes, 1 grote blauwe afdaling, deze is voor echte beginners echter nog wat moeilijk. Het dorpje Götzens zelf is echter erg rustig en weinig aprés ski, toch alle dagen goed vermaakt in het hotel zelf(Clubhotel götzens). Het is echt een super vakantie wanneer je echt voor het skiën komt! De pistes werden aan het einde van de week wat minder qua kwaliteit(einde seizoen en door het warme weer) Al met al een topvakantie gehad, voor herhaling vatbaar.

Gereisd Anders in maart 2010

Klein en rustig dorpje.

Michael Warlicht
    13-3-2009

Nu er eindelijk een eigen gondel in het dorp is,is het gebied ook zeker geweldig voor beginners,met vele rode en blauwe pistes! Gezellige aprés-ski bar bij het dalstation. Omgeving is prachtig. Magic mountains pakket is een absolute aanrader. Ook hotel gotzenerhof is een aanrader,alleen al vanwege de fantastische maaltijden!

Gereisd Met partner in maart 2009

goed voor beginners

Anne
    18-1-2009

Voor beginners een hele mooie omgeving! In het dorp is niet zoveel sfeer, maar ben je met een leuke groep, is alles prima te doen! Wel winkels in de buurt, ideaal! Voor kinderen is het ski'en erg leuk in kinderland! Apréski was minder. Omgeving is erg mooi..!

Gereisd Met vrienden in januari 2009
Gotzens scoort een 7,1 uit 10, op basis van 24 reviews