Galtür

Reviews over Galtür

Geweldig 🥰

Gerrie Wouters
    27-2-2019

Galtur is een klein ski gebied op kleine afstand van het geweldige skigebied Ischgl. Je kunt dus kiezen of je lekker rustig gaat skiën in Galtur of gaat voor Ischgl. Kapll en See behoren ook tot de skipas. Voor ieder wat wils dus. Bussen rijden af en aan tussen de ski gebieden. In Ischgl kun je ook de smokkelaarsroute skiën baar het Zwitserse Samnaun. Een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader voor gezinnen.

Helga
    11-2-2019

Rustig op de piste en geen liftrijen, zelfs inde voorjaarsvakantie. Leuk skigebied. Afwisselende pistes. Leuk dorpje met heerlijk bakkertje, mooi binnenzwembad, 1 avond per week kan je skiën. Kindvriendelijke skischool.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige vakantie gehad

Dick Vermeulen
    10-1-2019

Leuk dorp vlakbij skigebied Wirl. Geen drukte bij skiliften en ruimte om te skieen. Ook voor de niet-skieers geweldig om te wandelen of te langlaufen. Kan ook wandelend of langlaufend bij berghut komen waar de skieers komen, top voor lunch of drankje met z'n allen. Verder veel leuke restaurantjes en een supermarkt. Een echt wintersportdorp. Wil je meer vertier en uitbundige après ski dan ga je met de skibus naar Ischgl, ook leuk om 's te doen.

Gereisd Met vrienden in december 2018

Remko van de Laar
    19-11-2017

'the end of the road"paznauntal Galúr, waar de lucht zeer gezond is (climatic health) vanwege de hoge ligging (1584), en daarom ook nog eens sneeuwzeker! en de kazen smaken hier bijzonderder omdat de koeien vanwege de hoge ligging speciale kruiden eten. perfect voor beginners de pistes, maar gevorderden kunnen zelfs hun eerste sporen trekken off piste. Nooit iemand kwijt raken, want je treft elkaar beneden in 1 van de 2 dalstations, dus ook nog eens zeer kindvriendelijk..Het mooie rustieke kerkdorpje heeft o.a. een engelse pub, je kunt slapen bij de boer, of in een luxe hotel, de nacht afsluiten in de disco of je vertier verderop gaan zoeken in het altijd bruisende Ischgl (15 min)

Gereisd Met partner in december 2015

Mooi dorp

Tom
    15-3-2015

Galtür is mooi, maar om te skiën (en apres ski ) moet je in Ischgl zijn. (10 min gratis ski bus). De skipas van Ischgl is niet goedkoop maar de accomodatie (restaurants, wc's en liften) overtreft alle andere skigebieden.

Gereisd Met vrienden in maart 2015
Galtür scoort een 8,3 uit 10, op basis van 63 reviews