Flirsch

We hebben een aantal aanbieders voor Flirsch voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Flirsch voor je op een rij gezet:

Reviews over Flirsch

Flirsch klein dorp met bushalte en supermarkt.

Marian
    1-3-2015

Alles vind plaats in St. Anton. Een aardig skidorp maar voor toeristen die dagelijks met de auto komen erg onvriendelijk. Alleen bij de Nasserein gondel kan je parkeren (€7,- pd) en is het nog 7 min. lopen. Maar de leukste pistes en apreski bar (Moos) eindigen midden in het dorp en hier kan je met geen mogelijkheid in de buurt van de piste parkeren. Een dagje Lech (40 min rijden) was een verademing. Gratis parkeren vlakbij de lift en alle pistes keurig geprepareerd.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Feb 22 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig Oostenrijks dorp lekker bijkomen

Joe Schormans
    10-2-2010

Flirsch is een authentiek Oostenrijks dorp. Gemoedelijk met de basisvoorzieningen. Goede skibusverbinding ( gratis) naat St. Anton. Kunt ook met eigen vervoer naar Ischl - 30 min. In de zomer aardig om te bergwandelen.

Gereisd Met partner in Wed Feb 10 2010 10:53:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Flirsch is een klein dorpje in de buurt van Sankt Anton,

marc roosen consulting
    7-7-2007

Flirsch is een klein dorpje in de buurt van Sankt Anton, trouwens ook de woonplaats van Mario Matt, wereldkampioen skiën. Maar door de faciliteiten zoals skibus is dit zeker aan te raden, ook al omdat het veel goedkoper is dan Sankt-Anton

Gereisd Anders in juli 2007

Flirsch zelf is voor de Wintersport niet echt een dorp. te

Incognito42
    17-4-2007

Flirsch zelf is voor de Wintersport niet echt een aantrekkelijk dorp. Kleine supermarkt wat hotels verder weinig te beleven je moet de gezelligheid (bar oid) wel in je hotel vinden. De omgeving is prachtig. Wij zaten in hotel Basur recht tegenover de kerk (mooi) maar vanaf 7 uur beginnen de klokken te luiden wat minder was.

Gereisd Met partner in Sun Apr 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ik ben nog maar juist terug uit Flirsch, maar ik wou dat

Telders Cindy
    15-9-2006

Ik ben nog maar juist terug uit Flirsch, maar ik wou zeggen dat het daar enorm mooi is en het hotel is echt geweldig!! Ze waren heel vriendelijk altijd zelfs als het druk was dus chapeau voor de mensen van hotel basur echt waar!!!!!!! De inrichting van het hotel is ook heel mooi het bubbelbad is in een heel mooie kamer met hout heel mooi en de bar is heeeel gezellig ingericht. Je moet er gewoon zelf naartoe gaan dan kan je zelf zien hoe geweldig het daar is een échte aanrader!!!! Cindy

Gereisd Met vrienden in september 2006
Flirsch scoort een 7,2 uit 10, op basis van 16 reviews