Finkenberg

Reviews over Finkenberg

Leuk skigebied.

Kai
    24-2-2019

Leuk dorp, rustiger dan mayerhofen maar wel zelfde skigebied. Pistes komen helaas niet naar beneden het dorp in. Alles begeeft zich boven, ook skiklas. Niet erg duur. Dichtbij Mayerhofen waar genoeg te doen is. Skischool met nederlandse skileraren. Mooie pistes, breed, lange stukken. Leuke hutten voor koffie of de lunch.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastische ligging

ger
    11-8-2018

finkenberg de plaats op zich is niet groot maar het ligt in een geweldig dal. heerlijk dichtbij de prachtige bergen van mayerhoven en hintertux....in de zomer heerlijk wandelen en afkoelen op de gletsjer.

Geweldig!!

Loes van Tuijn
    13-12-2017

De omgeving leent zich goed voor wintersportactiviteiten. Natuurlijk skiën op de Penken of op de Hintertux, schitterend. Hier ligt een zeer uitgebreid skigebied. Goede busverbinding, én gratis. Maar je er ook mooi wandelen, wel goede stevige schoenen aan doen! Een geweldig gebied!

Gereisd Met partner in december 2016

Fijn skigebied

P. Aarts
    18-3-2017

Het skigebied finkenberg is geschikt voor zowel beginners en gevorderd. Het skigebied is groot en veelzijdig. En door allerlei verbindingweggetje verbonden met andere skigebieden. Ook gezellige restaurants op de piste waar je goed kunt eten. En door appartement bij plaatselijk Oostenrijksers niet Sl te duur. En vlakbij de gondel naar het skigebied.

Gereisd Anders in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Steeds voor herhaling vatbaar

Rumen Lambert
    9-1-2017

Wij komen in Finkenberg al 7 jaar en een rustig dorpje kort bij Mayerhoven aan het begin van het Tuxerdal. Telkens is er iets nieuws te beleven en het is een goede uitvalbasis voor al je wandelingen. Vele liften die goed bereikbaar zijn met de gratis bus via de hotelkaart.

Finkenberg scoort een 8,6 uit 10, op basis van 50 reviews