Fieberbrunn

We hebben een aantal aanbieders voor Fieberbrunn voor je op een rij gezet:

vakanties Fieberbrunn

We hebben een aantal aanbieders voor Fieberbrunn voor je op een rij gezet:

Reviews over Fieberbrunn

Fantastisch gebied, modern, geschikt voor iedereen

Marieke,
    14-2-2019

Fieberbrunn is sinds kort aangesloten op het grote skigebied Saalbach Hinterglem en heeft er daardoor in 1 klap 3 keer zoveel pistes bij gekregen. Vanuit Fieberbrunn zijn er in het dal 2 gondels en 1 stoeltjeslift te nemen, waardoor het nooit lang wachten is. Je kan als geoefende skiër of snowboarder in Fieberbrunn fantastische lange afdalingen maken, via de leuke uitdagende rode en zwarte pistes of slaloms en schansjumps nemen. Voor de beginner is er door de vele blauwe pistes, genoeg aansluiting en afwisseling. Maak bijvoorbeeld eens een bergafdaling door 1 van de mooie bospaadjes naar beneden te nemen. Dit maakt het gebied erg geschikt voor alle typen wintersporters!

Alle faciliteiten zijn hypermodern, zowel de liften als de skiverhuur. Ook ideaal: je kan onder aan de piste een kluisje huren, waar je je skispullen (verwarmd) in kan stallen. Zo hoef je de volgende dag nooit ver te lopen, met al je spullen en lastige schoenen!

Gereisd met vrienden in februari 2019

Om nooit meer te vergeten

Michael Telder,
    26-1-2019

Het ski gebied is geweldig groot en er is een gezellige drukte aanwezig. De restaurants op de bergen en de apres-ski gelegenheden zijn top. De omgeving en de huizen zijn typisch Oostenrijks. Er zijn ‘s winters mega lange ijspegels aan de huizen met wel 4 meter sneeuw op de daken! Het skigebied is zeer geschikt voor beginnende skiërs maar ook zeker voor de gevorderde skiërs. Je hebt genoeg banen waaruit je kan kiezen varierend van blauw tot zwart, van lang tot kort en van gezellig tot hard werken. Als je hier voor een weekje heen gaat beleef je absoluut een week om nooit te vergeten, zoals alle afgelopen keren dat ik hier was. Samen met de kinderen elk jaar weer opnieuw een geslaagde vakantie en kijken steeds weer opnieuw uit naar het volgende jaar!! - De Familie Telder

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Uitstekend skigebied voor een divers gezelschap.

Ben,
    11-11-2017

Wij verbleven in hotel Fontana vlakbij de liften in Fieberbrunn. Er waren ook twee kinderen van 4 en 5 jaar bij ons. Het grote voordeel voor hen, was dat de skischool l voor de deur was! Een unicum in Oostenrijk. Als ze geen zin hadden, gebeurt op die leeftijd wel eens, dan konden ze zwemmen in het zwembad van het hotel. Ook voor ons, gevorderde skiërs en snowboarders, is het gebied van het skicircus Saalbach-Hinterglem- Leogang en Fieberbrunn uitdagend genoeg. Een nadeel is wel dat ondanks de moderne en snelle liften, je er lang over doet om in dat gebied te komen en dus ook weer terug naar Fieberbrunn.

Gereisd met vrienden in januari 2017

Prachtig dorp met veel mogelijkheden .....

C.G.M.,
    3-10-2017

.... en een knus dorpscentrum. Het dorp zelf is uitgestrekt en heeft veel te bieden in zowel zomer als winter. Om maar wat te noemen: een natuurlijk zwemmeer aan de rand van het centrum, een overdekt zwembad, hoger gelegen een prachtig bergmeer. Aan de andere kant van het dorp een grot. In de winter het grootste skigebied van Oostenrijk voor de ervaren en de beginnende skiërs. Maar ook voor andere wintersporten zijn er veel mogelijkheden. Voor de afwisseling het mondaine Kitzbühel dichtbij. Fieberbrunn met een treinstation, ligt centraal en voor de wandelaar zijn veel pittoreske dorpjes in het Pillerseetal bereikbaar in zomer en winter. Ook biedt het dorp na een uitdagende dag in de avond voldoende ontspanningsmogelijkheden.

Gereisd met partner in september 2017

Leuk stadje in een mooie omgeving

Wim,
    7-9-2017

In de omgeving van Fieberbrunn is genoeg te doen voor een aantal dagen. De gebruikelijke kabelbanen brengen je al hoog de bergen in van waaruit je b.v. naar de mooie Wildsee kunt lopen (dik 300 m omhoog, dat wel). Voor de kinderen is Triassic Park op de Steinplatte ook erg leuk. Een echte aanrader is de Griessklammbach, een hele mooie kloof. Kom wel op tijd de parkeerplaats is snel vol.In het stadje zelf is het gezellig met een aantal leuke terrasjes.

Gereisd met partner in september 2017
Fieberbrunn scoort een 8,4 uit 10, op basis van 210 reviews