Sorteren

Reviews over Fieberbrunn

Top Hotel met incompetent personeel bij de BAR

Peter
    7-10-2018

Trend Hotel Fieberbrunn was prima met uitstekend diner, kamer, sauna en kamer.

Maar all inclusief was maar voor een deel van het drankenpakket en het meest opmerkelijke was dat een goede kopje koffie / cappuccino enz, moest na het ontbijt apart worden afgerend voor 3,50 Euro of meer.

Omdat er te weinig plaatsen rondom de Bar waren, in het naast gelegen restaurant gaan zitten. Een medewerker Stuurde ons naar een “vuile nog niet afgeruimde tafel” en om 21:00 uur gingen alle TL verlichting aan en iedereen moest maar ergens naartoe

Daarnaast een zeer negatieve (oudere) barman, die zeer onproffesioneel klanten bediend, gasten nukkig om glazen vraadt (heel bot op eist) en zelfs tijdens de Champions Leque, met een zaal vol mensen de TV uitzet omdat iemand naar PSV keek en niet het glaswerk doorgaf

Verder een aanvaring met een manager omdat we om 07:00 uur onze auto even op zijn plek hadden gezet om onze bagage (5 minuten) in te l

Prachtig

Anne
    23-9-2018

Gewoon ontzettend leuk, ik kan alles wel benoemen, maar je moet het eigenlijk zelf beleven.

De gastvrijheid van de familie Wallenburg, de natuur, de koeien die los lopen en die prachtige bergen om je heen.

Mooi kleinschalig park, twee weken geweest en geen moment verveeld.

Wij komen zeker terug

Fantastische camping. We komen zeker nog een keer.

Corrie Tilstra
    10-9-2018

Mooie ruime plaatsen. Sanitair is netjes en schoon. De stroomkastjes voor de hoger gelegen plaatsen zijn lastig te bereiken. Je moet naar beneden klauteren om de stekker er in te steken. Groot nadeel: Hondenbezitters laten hun honden uit op de camping en laten ze vaak los lopen. Ideaal: er is een pinautomaat op de camping. Wasmachines zijn wel behoorlijk gedateerd, maar werken prima. Mooi zwembad en er is een gezellig restaurant. Mooi speeltuintje voor de kleintjes. Goede broodjes service. Vriendelijke bediening. Ook super: de gondel is naast de camping. Nadeel: Internet zou gratis moeten zijn. Het is best een dure camping, dan mag je ook wat verwachten.

Heerlijk hotel

Odeke wijffelaars
    1-9-2018

Heerlijk echt oostenrijks hotel,prima ligging midden in het dorp op 50 meter van de skibus,in nog geen 5 minuten ben je bij de gondel.

Alles altijd schoon, heel mooi sauna/zwembad,personeel ook allemaal erg vriendelijk en behulpzaam.

Een heerlijke vakantie!

Jos
    23-8-2018

Een geweldig all inclusive hotel met zeer vriendelijke personeel, lekker eten en mooie kamers/suite. We hadden voor het eerst sinds jaren weer een all inclusive hotel geboekt, in een arrangement via een touroperator met elektrische fietsen erbij. Bij aankomst konden we de kamer met een gunstig aanbod van het hotel nog omboeken naar een suite, hetgeen veel ruimer was met 3 personen. In het restaurant en de lounge werd het geluid perfect gedempt hetgeen erg prettig was. Voldoende keuze in eten en drank, alles erg lekker en keurig verzorgd. Van de elektrische fietsen hebben we veel gebruik gemaakt. Voldoende fietspaden om door de bergen van dorp naar dorp te fietsen. Met gemak konden de steilste hellingen worden op gefietst. Gelukkig werkten de remmen ook perfect :-) Erg leuk! Uiteraard kun je er ook heerlijk in de bergen wandelen, het dalstation van de skilift ligt naast het hotel.

Fieberbrunn scoort een 8,2 uit 10, op basis van 207 reviews