Sorteren

Reviews over Fieberbrunn

Fantastisch mooie omgeving ,

Andrea Giethoor
    28-2-2018

Het was geweldig daar .We waren er voor het eerst.we komen graag nog eens terug.

Super!

Jane
    31-1-2018

Prachtig skigebied, leuk dorpje!

prima

Yvonne rijswijk
    28-1-2018

leuk kleinschalig dorpje dicht bij de pistes

Uitstekend skigebied voor een divers gezelschap.

Ben
    11-11-2017

Wij verbleven in hotel Fontana vlakbij de liften in Fieberbrunn. Er waren ook twee kinderen van 4 en 5 jaar bij ons. Het grote voordeel voor hen, was dat de skischool l voor de deur was! Een unicum in Oostenrijk. Als ze geen zin hadden, gebeurt op die leeftijd wel eens, dan konden ze zwemmen in het zwembad van het hotel. Ook voor ons, gevorderde skiërs en snowboarders, is het gebied van het skicircus Saalbach-Hinterglem- Leogang en Fieberbrunn uitdagend genoeg. Een nadeel is wel dat ondanks de moderne en snelle liften, je er lang over doet om in dat gebied te komen en dus ook weer terug naar Fieberbrunn.

Prachtig dorp met veel mogelijkheden .....

C.G.M.
    3-10-2017

.... en een knus dorpscentrum. Het dorp zelf is uitgestrekt en heeft veel te bieden in zowel zomer als winter. Om maar wat te noemen: een natuurlijk zwemmeer aan de rand van het centrum, een overdekt zwembad, hoger gelegen een prachtig bergmeer. Aan de andere kant van het dorp een grot. In de winter het grootste skigebied van Oostenrijk voor de ervaren en de beginnende skiërs. Maar ook voor andere wintersporten zijn er veel mogelijkheden. Voor de afwisseling het mondaine Kitzbühel dichtbij. Fieberbrunn met een treinstation, ligt centraal en voor de wandelaar zijn veel pittoreske dorpjes in het Pillerseetal bereikbaar in zomer en winter. Ook biedt het dorp na een uitdagende dag in de avond voldoende ontspanningsmogelijkheden.

Fieberbrunn scoort een 8,2 uit 10, op basis van 207 reviews