Fendels / Ried im Oberinntal

We hebben een aantal aanbieders voor Fendels / Ried im Oberinntal voor je op een rij gezet:

vakanties Fendels / Ried im Oberinntal

Reviews over Fendels / Ried im Oberinntal

Gezellige plaats met veel faciliteiten!

familie Huisken,
    8-1-2019

Ried is een klein gezellig plaatsje. De benodigdheden voor het skiën zijn allemaal te huur bij de plaatselijke Sport 2000. De Mpreis heeft alles wat je nodig hebt wat betreft eten en drinken. Bij Pizzeria Emi kun je heerlijke pizza's eten of afhalen. Alpenrestaurant Ried heeft ook heerlijke gerechten. Ook vriendelijk personeel. De skibus stopt op meerdere plekken in Ried. Ideaal!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Betaalbaar dicht bij luxe!

Marjon,
    9-12-2017

Ried is een dorp in het dal bij skigebied Serfaus-Fiss-Ladis, je moet dus elke dag een stukje de berg op rijden om bij het skigebied te komen, dit kan ook met de gratis skibus maar het kost dus wat extra tijd en soms geregel met auto's. Dat is soms een nadeel. Het voordeel van verblijven in Ried is dat het een stuk betaalbaarder is om te verblijven in vergelijking met de wintersport dorpen bij de pist serfaus, fiss en ladis. Zo kun je dus toch in een relatief duur en luxe gebied skien, terwijl je overnacht niet duur hoeft te zijn! :)

Gereisd met vrienden in februari 2015

Gevarieerd vermaak! Heel leuk!!

Superleuk zeker met kinderen,
    27-7-2017

Van zwemmen tot wandelen en spelen. Van normale temperaturen tot vrieskou. In Serfaus heerlijk de kinderen vrij kunnen laten in het waterpark, om vervolgens naar kaunertalergletcher te gaan wat voor iedereen een avontuur op zich was... Het rondrijden/ lopen in deze omgeving is alsof je onderdeel bent van een prachtig schilderij.

Onze leeftijden varieerde van 7 tot 72, en we hebben allen erg genoten!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

niet voor herhaling

Schaep Annik,
    16-7-2017

We verbleven in Ried im Oberinntal. Het is een zeer klein dorp waar wel alles aanwezig is: bakker, supermarkt, bankautomaat, artsen, beenhouwer, bloemist en enkele eet en drank gelegenheden. Maar dat is het zoal. Het dorp heeft zeer weinig mogelijkheden voor uitstappen te starten. Je moet de bus nemen naar naburige dorpjes waar verschillende liften zijn. De bus komt niet elk uur wat je beperkt in tijd om te vertrekken. Aan de rand van het centrum is een gondellift aanwezig wat wel de moeite is om te gebruiken. Verder is het dorpje wel een geschikte plek om te gebruiken als je veel uitstappen wil maken met de auto. Het ligt centraal in een zeer mooie vallei.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Ried im Oberinntal: klein maar fijn dorp

Manon,
    12-8-2014

Ried im Oberinntal is een klein dorp met een supermarkt, een Intersport, een bank en diverse restaurantjes. Er zit ook een kleine camping. Het is rustig in het dorp. Wat meer levendigheid is te vinden in dorpen als Fiss en Serfaus, die met de auto op ca. 10 minuten rijden liggen. Naast Ried ligt ook het piepkleine dorpje Fendels, dat in de zomer een goed beginpunt is voor wandelingen in de bergen en in de winter aangename skifaciliteiten heeft. Kleinschalig, dat wel. Voor echte apres-ski moet je dan toch in Fiss en Serfaus zijn. Maar voor gezinnen met kleine kinderen is Fendels een verademing met zoveel rust op de piste.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014
Fendels / Ried im Oberinntal scoort een 7,3 uit 10, op basis van 98 reviews