8,7

Alexandra
28-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dat het een fantastisch verblijf is, vriendelijk personeel, lekkere bedden en prima eten.. De ski bus stop voor de deur en het is een prachtig gebied. En wat ook super leuk was en niet mag ontbreken tijdens de wintersport, je kan er goed apre skiën bij @fabels. Erg gezellig met gezellig personeel. Een echte aanrader😍

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2019

Geweldig

Lin
31-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Schoon leuk hotel vriendelijk personeel en geweldig eten. Bus voor de deur midden in het dorp

Gereisd Met vrienden in maart 2018

Go ed

Marja
26-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Personeel was aardig. Eten was goed. Douchekop in het bad hangt wat te laag. Wel lekker warm water

Gereisd Met oudere kinderen in december 2017

Goed(koop) hotel

Tico den Boer
22-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Goed hotel met een goede ligging. De bushalte is recht voor de deur en in een paar minuten sta je bij de lift. De piste loopt tot een paar honderd meter van het hotel, waardoor je alleen ‘s ochtends de bus hoeft te pakken. Het eten is redelijk goed. Elke ochtend kan je kiezen tussen 3 verschillende menu’s. Zeker in het laagseizoen een goed en goedkoop hotel.

Gereisd Met vrienden in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

Henk
5-9-2016

Wij hadden een mooie kamer met balkon. Drie keer (in 10 dagen) hadden we een gezellig concert 'voor de deur', dat we vanaf het balkon konden bekijken! Wij hadden halfpension; de porties waren niet aan de grote kant. Wij (65-plussers) hadden er wel genoeg aan, maar voor jongeren was het beslist onvoldoende.

Gereisd Met partner in augustus 2016

als van ouds en ga over 2 weken nog een keer

Leon
15-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

centrale ligging, goed eten, prima kamers, goede sauna, bus voor de deur.

Gereisd Met partner in januari 2016

Super ski-hotel

André
21-1-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

We waren op ski-vakantie.

-Bushalte voor de deur, elk kwartier een bus, die je naar de lift brengt. -Heerlijk gegeten, prijs en kwaliteit zijn goed in balans -Gastvrij en goede service "wie goed doet, goed ontmoet"

Gereisd Met vrienden in januari 2016

Super ligging, prima hotel!

Danielle
9-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel had op deze site maar een 6.9 als cijfer maar het is veel meer waard dan dit! Er is lekker en gevarieerd eten. De kamers zijn zeer ruim en heel schoon en ook de sauna e.d. zijn goed. Het beste aan dit hotel is de ligging middenin Ellmau met de bushaltes voor de deur! Cijfer 8,5! Ideaal om te boeken via touroperator; van zondag tot zondag = geen files onderweg.

Gereisd Met vrienden in februari 2015

Lekker hotel

Rob
31-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hotel ligt gunstig t.o.v. diverse opstapplaatsen voor de bus naar de pistes. Personeel op een aparte manier service gericht. Groot nadeel dat er niet met PIN betaald kan worden. Kamer zijn ruim. Bedden zijn goed. Wel even wennen dat er in de bar volop gerookt wordt.

Gereisd Met vrienden in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon een prima hotel

Jessy & Adriaan
19-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Na alle negatieve recensies gingen we toch met de nodige bedenkingen richting Ellmau, maar we herkenden er gelukkig niets van. We waren wel aan het eind van het seizoen en dus was het niet zo druk waardoor de bar minder blauw gestaan zal hebben. Het wordt wel hoog tijd dat Oostenrijk ook een rookverbod instelt. Maar de kamers waren prima, het eten was simpel maar voldoende en gevarieerd en de bediening was vriendelijk. Oke, geen wifi, maar je gaat toch om te skiën en niet om te internetten? Fijne sauna die iedere dag open was. De €12 voor het douchen op de laatste dag is idd idioot maar volgens mij vooral bedoeld als afschrikmiddel om chaos in de sauna te voorkomen. En klagen over incheck in de middag en uitcheck om 10 uur? Dat heb ik nog nooit anders meegemaakt. Je kunt overal over zeuren. Kortom: prima hotel voor deze prijs

Gereisd Met partner in maart 2013

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alte Post in Ellmau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alte Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.