• Type accommodatie

Reviews over Ellmau

Heel mooie omgeving

Norbert
    19-6-2018

Plaats met veel mogelijkheden. Zowel voor wandelaars als rustzoekers, alles is hier voorhanden. Dank zij de wandelbus (stipt) zijn vele bestemmingen vlot bereikbaar.

Klein dorp maar centraal gelegen in het dal.

vriendelijk dorp met veel sneeuw plezier

Albert
    31-1-2018

Kind vriendelijk en mooi en gevarieerd ski gebied

Fantastidch

Marja
    26-12-2017

Groot skigebied. Leuke omgeving

Lekker groot ski gebied

Monique van Groeninge
    3-12-2017

Groot skigebied waar je zeker een week uit de kunt.

Door de sneeuwkanonnen is het gebied redelijk tot goed sneeuwzeker

Je hebt er apres-ski (niet zo uitgebreid als in andere Oostenrijkse skigebieden), genoeg restaurants voor ieder wat wils

Geweldig skigebied, gastvrij super vriendelijk

Thijs Vrijsen
    3-12-2017

Ellmau is een prachtig uitgestrekt skigebied. Volwassenen vinden er al het nodige vertier, goede restaurants leuke bars etc. Kinderen vinden eveneens er alle vertier. Diverse kinderspeelweiden voor de alleekleinsten. Prachtige pistes voor jong en oud en natuurlijk de geweldig gastvrije en zeer vriendelijke Tirolse gastvrijheid. Je kunt er dagtochten maken zelfs meerdaagse tochten. Je kunt in elk aanliggend dorp vertoer vinden. Ellmau is een fantastisch skigebied dat ik iedereen die van wintersport houdt aanbeveel!

Ellmau scoort een 8,5 uit 10, op basis van 220 reviews