Ellmau

We hebben een aantal aanbieders voor Ellmau voor je op een rij gezet:

vakanties Ellmau

We hebben een aantal aanbieders voor Ellmau voor je op een rij gezet:

Reviews over Ellmau

Heerlijk en fijn om jaarlijks terug te keren.

Daniëlle,
    1-3-2019

Ellmau is een gebied dat verbonden is met diverse andere skigebieden. Je hebt de keuze uitgebreidere skipassen te kopen zodat je het bereikbare skigebied nog groter kunt maken. Hierdoor kun je heerlijke tochten maken en is het niet nodig steeds dezelfde afdalingen te skiën.

Het skigebied ligt niet sneeuwzeker maar mocht je de pech hebben te weinig sneeuw te hebben, wordt dit goed opgelost met sneewkanonnen en zijn er in de nabije omgeving voldoende andere opties om te kunnen skiën.

Gereisd met partner in januari 2019

Liefst elk seizoen naar hier voor een vakantie

Patrick V.,
    26-2-2019

In het hart van de Wilden Kaiser regio in Oostenrijk ligt Ellmau, een oord vol warmte in de winter, supergastvrij, nostalgisch maar modern, voor zowel sportievelingen als levensgenieters. Een levend schilderij!

Gereisd met partner in januari 2019

Bij genoeg sneeuw een aanrader!

Zandstra,
    23-2-2019

Mooi groot ski gebied voor beginners en gevorderden. Je kunt alle kanten op en mooie dal afdalingen maken. Een leuke skischool voor kleine kinderen is kinder kaiserland. Deze is boven bij de gondel waardoor je snel even langs kan skiën om te kijken hoe de kleine kids het er vanaf brengen.

Ook kun je makkelijk parkeren bij de gondel in elmau. Dit gebied is niet heel hoog maar bij voldoende sneeuw een mooi gebied!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Fantastische plek, place to be!

M.,
    11-2-2019

Ellmau is een fantastische plek voor iedereen. Wij komen er als gezin met kinderen al jaren. Eerst met zijn tweetjes nu met onze kleine kindertjes. Het skigebied, het dorp, de faciliteiten alles is uitgebreid en zeer goed. Hele leuke restaurants als Lobewein (gezellig en goed en veel eten voor weinig wel druk altijd dus wees optijd) en Herman (gezellig en goed eten in alle rust). Goede apres ski bij oa Fabels. Lekker zwemmen in het kaiserbad of anders van spectaculaire glijbanen roetsjen in het dichtbij gelegen Worgl. Heerlijke brede pistes voor alle niveaus en leeftijden en fantastische mogelijkheden tot skiles bikjTop Skischule. Maar vergeet ook niet de grandioos toffe rodelbahn in Going (ligt direct tegen Ellmau aan). Wij zijn in duitsland, zwisterland, frankrijk en oostenrijk in diverse gebieden geweest maar voor ons al 15 jaar ellmau en noooooit meer anders ! Onze dochter van 3 wil zelfs niet naar huis als zij er is.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Mooi knus dorp in een mooi skigebied

Froukje,
    3-2-2019

Ellmau is een knus boerendorp, mooie accomodaties vlakbij de pistes die nog redelijk betaalbaar zijn. Voor ons een ideaal kinderskigebied. Ellmau valt onder een geweldig mooi groot niet al te hoog liggend skigebied. De kinderskiklasjes met beginners hebben les op de piste in het dorp. De oude knusse berghutjes zijn hier op de pistes nog genoeg te vinden. Wekelijks is er in het dorp een skishow .De rodelbaan in going is ook zeker een aanrader om savonds na het skien een keer af te gaan. Fabels is een aanrader om na het skien even een drankje te drinken. En in het dorp zijn enkele goede restaurants te vinden om savonds wat te eten.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018
Ellmau scoort een 8,8 uit 10, op basis van 232 reviews