Sorteren

Reviews over Ellmau

vriendelijk dorp met veel sneeuw plezier

Albert
    31-1-2018
    Kind vriendelijk en mooi en gevarieerd ski gebied

Fantastidch

Marja
    26-12-2017
    Groot skigebied. Leuke omgeving

Lekker groot ski gebied

Monique van Groeninge
    3-12-2017

Groot skigebied waar je zeker een week uit de kunt.

Door de sneeuwkanonnen is het gebied redelijk tot goed sneeuwzeker

Je hebt er apres-ski (niet zo uitgebreid als in andere Oostenrijkse skigebieden), genoeg restaurants voor ieder wat wils

Geweldig skigebied, gastvrij super vriendelijk

Thijs Vrijsen
    3-12-2017
    Ellmau is een prachtig uitgestrekt skigebied. Volwassenen vinden er al het nodige vertier, goede restaurants leuke bars etc. Kinderen vinden eveneens er alle vertier. Diverse kinderspeelweiden voor de alleekleinsten. Prachtige pistes voor jong en oud en natuurlijk de geweldig gastvrije en zeer vriendelijke Tirolse gastvrijheid. Je kunt er dagtochten maken zelfs meerdaagse tochten. Je kunt in elk aanliggend dorp vertoer vinden. Ellmau is een fantastisch skigebied dat ik iedereen die van wintersport houdt aanbeveel!

Leuk gezellig dorp

Sander Verschuur
    23-11-2017

Leuk en gezelig familie dorp in de Wilder Kaiser. De sfeer is erg gezelig met name de ellmauer alm.

Voor de jongeren die naar de apres ski gaan raad ik Westendorf meer aan.

Ellmau scoort een 8,5 uit 10, op basis van 219 reviews