Sorteren

Reviews over Ehrwald

heerlijke vakantie

celen francis
    21-7-2018

mooie ligging aan de voet van de Zugspitze

Ehrwald wordt een heel drukke vakantieplek.

Vandeput
    16-7-2018

Wij komen sinds 2001 in het zomerverlof 14 dagen en in de winter één week. In die 17 jaar is Ehrwald enorm verandert. Het wordt in het toeristisch seizoen heel druk en dit doordat vooral Nederlanders, Belgen en Duitsers niet verder meer doorrijden verder Oostenrijk in of naar Italie. . Het is natuurlijk een ideaal vakantieoord, maar nu ook de e~bikes expolsief opkomen is het op de bergwegeltjes soms serieus verschieten wanneer plots die racers de berg komen afgesjeest. Dus ja Ehrwald buiten het hoogseizoen. Maar hou rekening dat vele hutten maar vanaf juni open zijn.En een echte Stube waar je met vrienden s avonds eens kan een pintje drinken dat is er niet... een gat in de markt !. En in de winter : overvolle skipistes in het hoogseizoen weerom de reden van de ligging t.o.v. de grens en de eerste bergen.

Ehrwald; is thuiskomen en steeds weer genieten !

Familie de Ruiter
    11-3-2018

Een zeer gemoedelijk dorpje met vriendelijke en lieve mensen waar we ieder jaar weer heel graag terug komen! Het voelt steeds weer als "thuiskomen".

In vergelijking met vorig jaar is er een mooie grote uitgebreide SPAR geopend, samen met de Mpreiss genoeg keuze voor al je boodschappen.

Ook om uit eten te gaan is er voldoende keuze! We hebben onze vaste adressen maar ook ontdekken we steeds weer nieuwe dingen! Leuk!

Leuk skigebied, gezellig dorp

Anja
    4-2-2018

Relaxed skigebied, heerlijk geskied. De skibus mag iets frequenter gaan.

Ehrwald is knus maar niet bruisend

Huyb Doyer
    1-2-2018

Een gezellig dorp met verschillende eet- en drinkgelegenheden. Verwacht echter geen spetterende après-ski met DJ's en hossende menigten maar dat is wellicht juist een pré.

Ook een aanrader is restaurant 'Anton' een kleine eetgelegenheid met een topchef! Wel reserveren want ze hebben maar beperkte capaciteit. Groter is het bekende Al Catagno waar het ook zeer goed eten is.

Mocht je (privé) skiles willen nemen, ga naar skischool Total en vraag naar leraar Martin Kerber, een topper die bovendien goed Nederlands spreekt.

Ehrwald scoort een 8,4 uit 10, op basis van 452 reviews