vakanties Ehrwald

Reviews over Ehrwald

Elk jaar weer.

Deventer,
    15-1-2019

De eigenaren zijn echt fantastisch en

Behulpzaam. Ligging perfect. S'morgens Met de bus naar de alm, bus stopt vlakbij en s’middags even skiën op de sonnehang.

En de bitterballen avond is ook altijd een succes!!

De aangepaste appartementen zijn voor ons echt goud waard zodat we met de hele familie op vakantie kunnen.

Heerlijk luxe hotel met moderne kamers

Manon Kuipers,
    14-1-2019

Een luxe hotel nog niet zo lang geleden gerenoveerd. De kamers zijn modern maar toch gezellig. De wellness is fantastisch! Het hotel ligt in het centrum van Ehrwald. Vraag om een kamer aan de achterkant. Aan de straatzijde heb je last van vrachtwagens die s ochtends vroeg (6 uur!) langsrijden om de winkels te bevoorraden.

Heerlijk, thuiskomen na een fijne dag op de piste.

Jannie Visscher,
    14-1-2019

Kerst 2018, wat hebben wij het naar ons zin gehad in het complete, gezellige in ingerichte appartement Sonnenburen.

Het appartement is van alle gemakken voorzien en is ruim opgezet.

Pluspunten zijn oa: de grote eettafel, grote bank, 2 badkamers, de openhaard en , niet onbelangrijk voor een wintersport, de skischoenen droger!!

Het appartement is rustig en toch centraal gelegen.

Wij hebben genoten en kunnen het appartement en de eigenaren, Harco en Gisela van harte aanbevelen.

Wij komen zeker weer terug!

Zeker voor herhaling vatbaar.

Ruud,
    13-1-2019

Als opa en oma met het gezin van dochter een perfecte week gehad. Wij in een aparte kamer, maar wel direct naast het appartement waar de kleinkinderen zaten. Goed geregeld.

Fantastisch!

Wendy,
    12-1-2019

Een super hotel! Locatie is ideaal, eten is voortreffelijk en de nieuwe welness ruimtes zijn heerlijk; sauna’s, zwembad en rustruimtes erg schoon en netjes. Personeel is super vriendelijk! Echt een enorme aanrader! Wij gaan sowieso weer terug.

Ehrwald scoort een 8,3 uit 10, op basis van 462 reviews