Sorteren

vakanties Ehrwald

Reviews over Ehrwald

Ehrwald; is thuiskomen en steeds weer genieten !

Familie de Ruiter
    11-3-2018

Een zeer gemoedelijk dorpje met vriendelijke en lieve mensen waar we ieder jaar weer heel graag terug komen! Het voelt steeds weer als "thuiskomen".

In vergelijking met vorig jaar is er een mooie grote uitgebreide SPAR geopend, samen met de Mpreiss genoeg keuze voor al je boodschappen.

Ook om uit eten te gaan is er voldoende keuze! We hebben onze vaste adressen maar ook ontdekken we steeds weer nieuwe dingen! Leuk!

Leuk skigebied, gezellig dorp

Anja
    4-2-2018

Relaxed skigebied, heerlijk geskied. De skibus mag iets frequenter gaan.

Ehrwald is knus maar niet bruisend

Huyb Doyer
    1-2-2018

Een gezellig dorp met verschillende eet- en drinkgelegenheden. Verwacht echter geen spetterende après-ski met DJ's en hossende menigten maar dat is wellicht juist een pré.

Ook een aanrader is restaurant 'Anton' een kleine eetgelegenheid met een topchef! Wel reserveren want ze hebben maar beperkte capaciteit. Groter is het bekende Al Catagno waar het ook zeer goed eten is.

Mocht je (privé) skiles willen nemen, ga naar skischool Total en vraag naar leraar Martin Kerber, een topper die bovendien goed Nederlands spreekt.

Fam Van Kessel
    9-1-2018

Doen: zugspiste,Tiroler Haus, Sportalm, BrentAlm

Ideaal voor beginners en lichtgevorderden

Paul
    7-1-2018

Almbahn. Korte wachttijden. Goede liften. Gezellige hutjes. Weinig restaurants in dorp. Wel goede kwaliteit. Weinig apres ski. Wetterstein banen ook leuk voor een ochtend of middag.

Ehrwald scoort een 8,4 uit 10, op basis van 451 reviews