Alpbach

Reviews over Alpbach

Voor herhaling vatbaar !

Renate
    27-2-2019

Klein dorp. Je kunt lekker eten in Rosmoss. Leuk gevarieerd skigebied met leuke restaurantjes. De skiroute is erg leuk om te doen. Uitjes zijn wat verder rijden... in Schwarz lekkere bakker op de hoek... Swarowski tentoonstelling on Wattens een aanrader... Innsbruck ook erg leuk... zeker met kerstmarkt erbij. Geen aanrader was voor ons het strudel restaurant in Innsbruck. Veel plezier !

Gereisd Met vrienden in december 2018

Genieten van authentieke sfeer

Cindy Kurvers
    22-2-2019

Alpbach is een prachtig authentiek dorp nog net in het Zillertal. Heel makkelijk vanaf de autosnelweg aan te rijden. Gezellige straatjes, een supermarkt, winkeltjes en mooie appartementen en hotels. Door de afspraken in het dorp dat er vanaf de eerste verdieping enkel met hout gebouwd mag worden, blijft de Oostenrijkse stijl behouden voor het dorp. Wij logeerden in hotel Zur Post een prima uitvalsbasis voor het skigebied Skijuwel Alpbach-Wildschönau. Er lag een flinke bak sneeuw en we hebben genoten van de afwisselende en uitdagende pistes! Het gebied lijkt klein op papier, maar in werkelijkheid voelt het door de verbinding met Wildschönau echt als een groot skigebied aan. Prima geprepareerde pistes, elke dag weer! En heel veel kleine gezellige hutjes op de berg, waar het goed eten en drinken is. Alpbach... een echte aanrader!

Gereisd Met partner in februari 2019

Gemoedelijk en knus dorp

Esra
    8-2-2019

Gemoedelijk dorp en ‘schonstes dorf Osterreich’ op bordje bij binnenkomst dorp is niet gelogen. Zowel in de winter als de zomermaanden is het er prachtig. Kom hier al van kleins af aan. Vanuit elk huis in alpbach heb je een mooi uitzicht op de berg en je hebt er fijne restaurantjes winkeltjes. De skibus zouden ze wat mij betreft wel elektrisch mogen maken want de diesel/benzine lucht ruik je wel door het hele dorp als hij is langs gereden, jammer wel! Verder is alles top! Verblijf is ook goed geprijsd en niet zo schandalig duur als bijv gerlos. Een aanrader voor jong en oud, super ook dat er sinds een aantal jaar twee gebieden met elkaar verbonden zijn zodat het aantal km aan pistes ook wat meer is.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2018

Heel bijzonder dal

Adri
    12-1-2019

Dit is een dorp gebouwd in oude stijl. Er zijn zoveel mogelijkheden om de vakantie te vieren zoals jij dat zou willen. van appartement wat je kunt huren tot een bijna 5 sterren hotel met alles er op en aan. Van wandelen mountainbiken raften enz. tot de wintersporten. of gewoon relaxen. Ga vanaf mei tot en met oktober eens wat vroeger de bergen in en je zal ze zien de gemzen herten bergmarmotten enz. of nog vroeger naar boven om de zonsopgang te zien of juist laat naar beneden om de zonsondergang te zien. Het maak niet uit soms is het alsof de tijd heeft stilgestaan. Ga eens naar Alpbach en zie voor jezelf wat dit dorp en zijn omgeving je te bieden te heeft.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super leuk, betaalbaar en alles bij de hand

Familie Botterman
    10-3-2018

Ben je op zoek naar een mooi, uitgebreid maar nog rustig skigebied dan heeft ski juwel je alles te bieden. Boek een appartement in Gastehaus Liftstuberl Alpbach en je hebt met je gezin een super A-locatie voor relatief weinig geld. Alles er op en er aan, onder aan de piste, apresskibar & restaurant in huis en naast de gondel. Deze geweldige locatie is ook nog eens zeer goed met de auto bereikbaar want is maar een kwartiertje vanaf de snelweg.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018
Alpbach scoort een 7,7 uit 10, op basis van 63 reviews