Reviews over Alpbach

heerlijk hotel met fantastisch uitzichten

Britje,
    16-1-2018

Een erg mooi hotel met heerlijk eten, mooie kamer, fijn zwembad, en super sauna's. De bar in het hotel is s avonds ook erg gezellig, ook veel mensen uit het dorp zelf. Als het mooi weer is kun je buiten op het terras zitten en dan heb je een fantastisch uitzicht over de vallei en de bergen.Ik ben zowel in de winter als in de zomer in dit hotel geweest en in beide seizoenen is het een heerlijk hotel. De hotel eigenaren mengen zich ook tussen de gasten en zijn erg gastvrij. Mijn dochtertje was is het hotel meer dan welkom het was alleen niet een hotel met veel faciliteiten voor jonge kinderen

Prachtig hotel met goede service

Britje,
    16-1-2018

Het is van binnen echt een mooi gezellig typisch oostenrijks hotel. Het zwembad en de kamers zijn fantastisch. De halle is prachtig en je kunt er heerlijk relaxed wat eten en drinken. Onze dochter was 5 en heeft zich in het hotel prima geamuseerd. De dames van de kidsclub waren fantastisch en de kindermaaltijd was sávonds altijd weer een feest. De X gangen s ávonds waren prima, ik miste alleen af en toe ook het oostenrijkse eten. Het hotel was ook erg schoon en de bedieing vriendelijk. Ik miste alleen de aansluiting met het dorp, dit hotel had overal in Oostenrijk kunnen staan, niet typisch een ALpbach gevoel. Het was een top hotel maar niet helemaal voor ons, wij willen meer aansluiting met het dorp

It feels like coming HOME Het voelt als thuiskomen

Janine Janssens,
    7-1-2018

Dit jaar hebben wij voor het 10e jaar in Pension Bergwald verbleven.

Tja wat kan ik er nog over zeggen. Het is een super vriendelijke familie - super gastgericht.

Het Pension heeft sinds een aantal jaren een sauna, infraroodcabine, de mogelijkheid voor massage etc.

De pistes van Skijuwel zijn prachtig en je kunt vele kanten op.

En Alpbach is een betoverend plaatsje....

Met kerst is het uniek.

Geweldig

Mariëlle Okhuijsen,
    16-10-2017

Eigenlijk was alles perfect! Ik heb veel vakantiewoningen gezien maar nog nooit zo groot, zo schoon en zo compleet.

De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben direct geboekt voor volgend jaar!

Gezellig

Adri Schrijver,
    2-9-2017

Het eten is goed, bediening super. Maar wat er echt uitspringt is de typische Tiroolse bouwstijl en inrichting.

Een drankje aan de bar bij Hubert de barkeeper, met een brandende open haard op de achtergrond maakt de sfeer compleet.

Alpbach scoort een 8 uit 10, op basis van 59 reviews