Achenkirch

Reviews over Achenkirch

Superweek gehad😎

Regine
    25-2-2019

Wij zaten in een mooi appartement in maurach tegenover het nieuwe zwembad, attol. Van hieruit rijden we elke dag naar achenkirch om te skiën, dit is 8km rijden. Achenkirch is een supermooi skigebied voor iedereen. Blauwe,rode en zwarte pistes. Het is niet groot maar altijd sneeuwzeker. Deze week was het supermooi weer, we hebben het fantastisch gehad!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2019

niets te doen

rvdb
    20-7-2017

achenkirch centrum stelt niets voor in de zomermaanden. werkelijk helemaal niets te doen. behalve het gedeelte aan het meer met de recreatiemogelijkheden. alle herstel en bouwwerkzaamheden worden ook in de zomer gedaan. ook een minpunt is dat overal, zelfs op het kleinste en meest afgelegen parkeerplaatsje, moet worden betaald voor parkeren. pure geldklopperij.

mooi

B v W
    1-9-2015

Het plaatsje Achenkirch zelf stelt weinig tot niets voor, er is een supermarkt en een bakkertje maar verder is er niet veel te doen. De ligging is wel echt prachtig, de Achensee is heel mooi en de bergen er omheen ook.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2015

Overdekt zwembad Fügen

Maasbracht
    23-8-2015

Bij minder weer is Thermenbad Fügen een aanrader. Ruim opgezet, ook voor buitenvertier bij goed weer. Heerlijk gezwommen waar je met kids echt wel een dagje kunt doorbrengen. Heeft 2 glijbanen waar je met een band vanaf kunt glijden. Eten kan in zwembad zelf in het restaurantje.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige omgeving

Kappen - Beumer
    4-3-2015

In de zomer kun je zwemmen in het meer, in een afgeschermd deel. Ook zijn er dan rondvaarten over het meer. Je kunt op drie plaatsen opstappen:Maurach Pertisau of Achenkirch.

De gehele omgeving is ook geschikt voor fietsen. Echt een aanbeveling voor gezinnen.

Bij het plaatsje Eben gaat de weg steil naar beneden richting Jenbach.(Ligt langs de snelweg richting Insbruck. Maar ook uitstapjes naar Zell am Ziller en Mayerhofen is een aanbeveling...

Gereisd Anders in Sun Feb 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Achenkirch scoort een 7,7 uit 10, op basis van 82 reviews